Protea Hotel by Marriott Zambezi River Lodge
Refugi a la vora del riu amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Protea Hotel by Marriott Zambezi River Lodge





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 78 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, vistes al riu

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, vistes al riu
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ngoma Road, Katima Mulilo, Zambezi Region
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Caprivi Houseboat Safari Lodge
Caprivi Houseboat Safari Lodge
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 36 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 230 NAD per adult i 230 NAD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700 NAD per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 700 NAD l'anada i la tornada (entre 12 i 18 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Protea Hotel Zambezi
Protea Hotel by Marriott Zambezi River Lodge Lodge
Protea Hotel Zambezi River Katima Mulilo
Protea Zambezi River
Protea Zambezi River Katima Mulilo
Protea Hotel by Marriott Zambezi River Lodge Katima Mulilo
Protea Hotel by Marriott Zambezi River Lodge Lodge Katima Mulilo
Preguntes freqüents
Opinions: Protea Hotel by Marriott Zambezi River Lodge
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
1 de des. de 2024
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Nina
8 de juny de 2024
Nina
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Stephen
Viatge en parella
15 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Iris
28 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable 2-night stay



Iris
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Richard
Viatge en grup
28 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Richard
Estada de 3 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
23 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Tangeni
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Tangeni
Estada de 2 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Protea Hotel Katima: A complete "bleh" experience
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deck memorável ao pôr do sol
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Reghard
29 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Reghard
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
wim, den haag
10 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
supergoed hotel aan de Zambezi
wim
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location, stay away from work
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Mr, Mr Maunga _Hwange
21 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maungas at Protea
Mr
8/10, Bo
Idris Yusuf
7 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idris Yusuf
8/10, Bo
helen
29 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
good stop
helen
10/10, Excel·lent
ANNA TERESA, TORINO - ITALY
30 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo hotel sul Zambezi Rover
ANNA TERESA
10/10, Excel·lent
Antonio Mario, Palermo, Buenos Aires, Argentina
2 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relax a la vera del rio Zambesi
Antonio Mario
10/10, Excel·lent
Juan, Córdoba
2 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todo muy bien. Todas las habitaciones dan al río.
Juan
8/10, Bo
GUIA4X4, BUENOS AIRES - ARGENTINA
4 de set. de 2014
Buena ubicacion
GUIA4X4
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Schaeffer, Botswana
17 de jul. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Superb location
Schaeffer
6/10, Acceptable
fred taylor
20 de nov. de 2013
Què no li ha agradat: Personal i servei
fred taylor
2/10, Horrible
Albert, Windhoek
21 d’abr. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei