HOTEL XiO
Hotel a Kasama amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL XiO





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, no fumadors

Habitació doble Comfort, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3958-1 Kasama, Kasama, Ibaraki, 309-1611
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Court Hotel Mito
Court Hotel Mito
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Serveis de bugaderia
8.0 de 10, Molt bé, 1.002 opinions
Preu actual: 29 €
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL XiO Hotel
HOTEL XiO Kasama
HOTEL XiO Hotel Kasama
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL XiO
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Go
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Go
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
masao
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
masao
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hayato
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hayato
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
EIJI
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EIJI
8/10, Bo
EIJI
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
EIJI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
MICHIRU
Viatge en família amb nens petits
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
MICHIRU
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
MIHOKO
Viatge en família
20 de març de 2025
MIHOKO
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
MINORU
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MINORU
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
iwa
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
iwa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
EIJI
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コスパが良く広くて快適な宿
EIJI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Tetsuya
22 de febr. de 2025
Tetsuya
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Akio
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akio
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Risako
Viatge en parella
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Risako
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
MITSUO
Viatge en grup
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
リピートオッケーな宿でした。
MITSUO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Manabu
Viatge en parella
30 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manabu
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Akio
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Akio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
けっこう快適、コスパ良し。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
??
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Satoshi
4 de gen. de 2025
Satoshi
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Yoshio
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshio
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
TOMOHIKO
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOMOHIKO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mitsue
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitsue
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
haruna
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
haruna
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
16 de nov. de 2024
Hiroyuki
Estada d’1 nit (nov. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels