Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Residency Karur





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Club, 1 llit doble

Habitació Club, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Barnussos
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Barnussos
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
The Residency Karur és a Karur, al centre i a prop d'una estació de tren. Temple Sri Kalyana Pasupatheeswarar, Temple Pasupathieswarer i Col·legi d'Arts i Ciències Kongu són alguns dels punts d'interès locals.

179 Allwin Nagar, Coimbatore Main Road, Karur, 639002
Què hi ha als voltants
- Temple Sri Kalyana Pasupatheeswarar - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
- Temple Pasupathieswarer - 2 minuts en cotxe - 2.9 km
- Col·legi d'Arts i Ciències Kongu - 4 minuts en cotxe - 4.4 km
- Temple Kalyana Venkattaramasami - 5 minuts en cotxe - 5.1 km
- Parc Infantil Gandhigrammam - 6 minuts en cotxe - 5.7 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Hotel Valluvar - 16 minuts a peu
- Dindigul Velu Briyani - 3 minuts a peu
- Sivmurugaa - 8 minuts a peu
- Hotel Arrunnachala - 6 minuts a peu
- The Pavilion - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 1000 INR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Es prohibeix l'entrada a les instal·lacions de fitnes als menors de 18 anys
L’allotjament també es coneix com a
Karur Residency
Residency Hotel Karur
Residency Karur
Residency Karur Hotel
The Residency Karur Hotel
The Residency Karur Karur
The Residency Karur Hotel Karur
Preguntes freqüents
Opinions: The Residency Karur
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
hiroshi
16 d’abr. de 2025
hiroshi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Debanshu
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Debanshu
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
sandhanam
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sandhanam
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Suresh
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suresh
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Katsumi, Tuen mun
Viatge de negocis
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katsumi
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
shwetabh
Viatge de negocis
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shwetabh
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Robert
2 de des. de 2024
Robert
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Lakshmi Kumar, Toronto
Viatge en família
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lakshmi Kumar
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Debanshu
7 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location
Debanshu
Estada d’1 nit (des. 2021)
6/10, Acceptable
Debanshu
Viatge de negocis
10 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Debanshu
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
トミ, 日本
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
トミ
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Mrs C M
6 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mrs C M
Estada de 2 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Jagdish
24 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jagdish
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Vijaya kumar
28 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació