Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bofors Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 157 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hyttåsvägen 12, Karlskoga, 691 80
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Karlskoga Hotell
Karlskoga Hotell
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 664 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 350 SEK per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 350 SEK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 500 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Bofors Hotel Karlskoga
Bofors Hotel
Bofors Karlskoga
Bofors Hotel Hotel
Bofors Hotel Karlskoga
Bofors Hotel Hotel Karlskoga
Preguntes freqüents
Opinions: Bofors Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vilken fin vistelse!
Caroline
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stella
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stella
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jakob
23 de des. de 2024
Jakob
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Anders
19 de des. de 2024
Anders
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mats
13 de des. de 2024
Mats
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Johan
Viatge de negocis
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riktigt nöjd
Johan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kristin
16 d’oct. de 2024
Kristin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Emma
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emma
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hans
Viatge de negocis
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Tom
Viatge de negocis
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Tom
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Magnus
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Magnus
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Harald
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lugnt och trevligt
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrik
22 de juny de 2024
Patrik
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge de negocis
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Stella
Viatge de negocis
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Stella
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Henrik
12 de maig de 2024
Henrik
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Hans
Viatge de negocis
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Per
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Berit
7 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berit
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Tom
28 de febr. de 2024
Tom
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gustav
Viatge de negocis
21 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustav
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2023)