Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels
Hotel a Karawang amb 3 restaurants i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 72 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Premier

Suite Premier
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals destacada (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals destacada (Deluxe)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Grand

Habitació amb dos llits individuals Grand
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand

Habitació Grand
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Premier Suite

Premier Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Grand Twin

Deluxe Grand Twin
Carregar totes les fotos de: Deluxe Signature Twin

Deluxe Signature Twin
Carregar totes les fotos de: Executive Suite

Executive Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Grand King

Deluxe Grand King
Carregar totes les fotos de: Deluxe Signature King

Deluxe Signature King
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Resinda Raya No. 1 West, Karawang, West Java, 41361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Karawang
Mercure Karawang
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 55 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 180000 IDR per adult i 90000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1275000 IDR per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Resinda Managed Padma Hotels
Resinda Hotel
Resinda Karawang
Resinda
Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels Hotel
Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels Karawang
Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels Hotel Karawang
Preguntes freqüents
Opinions: Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Minwon
20 de nov. de 2024
Minwon
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge de negocis
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
First stay in Indonesia
Daniel
Estada de 7 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Yoonsang
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
조식서비스 최고의 숙소
Yoonsang
Estada de 9 nits (març 2024)
8/10, Bo
Christian
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Christian
Estada d’1 nit (des. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 10 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다시는 가고 싶지 않은곳
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Minwon
7 de maig de 2023
Minwon
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
YOSHIHIRO
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOSHIHIRO
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
takayuki
16 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
takayuki
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
takayuki
15 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
takayuki
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
14 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Ruddy
Viatge de negocis
22 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruddy
Estada de 2 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Hisao
Viatge en grup
29 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hisao
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Hisao
28 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hisao
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
만족
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
EUI WOO
Viatge de negocis
27 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EUI WOO
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Manyeong
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manyeong
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de juny de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Stephen
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephen
Estada de 3 nits (març 2020)