Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch
Casa d'hostes amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mercat Nocturn de Liuhe
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 29 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 44, Jianguo 3rd Rd, Sanmin District, Kaohsiung, 807
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Airline Inn - Kaohsiung Station
Airline Inn - Kaohsiung Station
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.059 opinions
Preu actual: 46 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Número de registre de l’allotjament: 御鼎旅館有限公司(90181241)
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Royal Group Xiong Zhong Branch
Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch
Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch Kaohsiung
Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch Guesthouse
Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch Guesthouse Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JENRU
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JENRU
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
KUNIHARU
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KUNIHARU
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bij-Chyi
10 de juny de 2025
Bij-Chyi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chienhsi
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chienhsi
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shozo
31 de maig de 2025
Shozo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOUJIE
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUJIE
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
YUN FAN
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUN FAN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Y.
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Y.
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
wan hui
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wan hui
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JU YUN
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JU YUN
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
JU YUN
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JU YUN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MASAHIRO
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAHIRO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
yan fen
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




yan fen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
KWOK WAI
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KWOK WAI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
CHANG-YU
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
非常好,推薦
CHANG-YU
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bij-Chyi
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bij-Chyi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CHUNGHSIEN
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUNGHSIEN
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Shao-Ju
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
Shao-Ju
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Judy
6 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Judy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)