Royal Group Hotel Minghua Branch
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat Nocturn Turístic de Ruifeng
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Group Hotel Minghua Branch





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(20 opinions)
El més destacat
Pati hawaià
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.257, Minghua Rd, Gushan District, Kaohsiung, 804
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Midtown Richardson Kaohsiung Boai
Hotel Midtown Richardson Kaohsiung Boai
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Preu actual: 46 €
taxes i impostos inclosos
23 de jul. - 24 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Número de registre de l’allotjament: 御禧旅館有限公司(53891754)
L’allotjament també es coneix com a
Royal Group Hotel Minghua Branch Kaohsiung
Royal Group Hotel Minghua Branch
Royal Group Minghua Branch Kaohsiung
Royal Group Minghua Branch
Royal Group Minghua Branch
Royal Group Hotel Minghua Branch Hotel
Royal Group Hotel Minghua Branch Kaohsiung
Royal Group Hotel Minghua Branch Hotel Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Group Hotel Minghua Branch
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Remi
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Remi
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Li
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Li
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chang Jau
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chang Jau
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hui chun
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hui chun
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Annlai
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Annlai
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
YU CHU
2 de març de 2025
YU CHU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Ming C
25 de febr. de 2025
Ming C
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHUN HUNG
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUN HUNG
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
SHUEI SHUN
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHUEI SHUN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
LING YU
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
以後還會想再住這間
LING YU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
MINGCHUNG
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MINGCHUNG
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YAWEN
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YAWEN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Hiroshi
17 de febr. de 2025
Hiroshi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
HSIN JU
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HSIN JU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hui chun
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hui chun
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chi-hung
Viatge en família
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chi-hung
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Yuwen
5 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuwen
Estada de 9 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
chihhao
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
chihhao
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ru
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ru
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Tzu wen
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tzu wen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
LI-YUN
29 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
LI-YUN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ming-te
Viatge en família
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ming-te
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yi Feng
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yi Feng
Estada d’1 nit (gen. 2025)