Royal Group Hotel Chang Chien Branch
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mercat Nocturn de Liuhe
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Group Hotel Chang Chien Branch





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble estàndard, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 283, Jianguo 2nd Rd, Sanmin District, Kaohsiung, 807
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch
Royal Group Hotel Xiong Zhong Branch
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 298 opinions
Preu actual: 29 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Número de registre de l’allotjament: 御之旅旅館有限公司(24517765)
L’allotjament també es coneix com a
Royal Group Hotel Chang Chien Branch Kaohsiung
Royal Group Chang Chien Branch Kaohsiung
Royal Group Chang Chien Branch
Royal Group Chang Chien Branc
Royal Group Chang Chien Branch
Royal Group Hotel Chang Chien Branch Hotel
Royal Group Hotel Chang Chien Branch Kaohsiung
Royal Group Hotel Chang Chien Branch Hotel Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Group Hotel Chang Chien Branch
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de març de 2025
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KAI KIN
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAI KIN
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
ZONG XUAX
10 de febr. de 2025
ZONG XUAX
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sheng Heng
3 de febr. de 2025
Sheng Heng
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
SHENG-TA
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHENG-TA
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
RIJIA
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
希望能對整體住宿品質再升級
RIJIA
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
CHENG-HUA
Viatge en parella
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHENG-HUA
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ERIKO
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIKO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
ERIKO
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIKO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Norihiko
7 de gen. de 2025
Norihiko
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Wa Lok
4 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wa Lok
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Masahiro
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masahiro
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yaowei
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yaowei
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
toshikatsu
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
toshikatsu
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Chieko
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chieko
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
彥良
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
彥良
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Lai
22 de jul. de 2024
Lai
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Kaori
Viatge en família
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kaori
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Wenfu
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wenfu
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Yu-nan
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很值得推薦的飯店
Yu-nan
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Megumi
Viatge en grup
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Megumi
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Yung nan
Viatge de negocis
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yung nan
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
rhocette
24 de maig de 2024
rhocette
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
CHEN CHEN
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHEN CHEN
Estada de 2 nits (maig 2024)