O House Hotel
Hotel a Kaohsiung amb esmorzar gratuït i servei gratuït de connexió amb l'aeroport
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament O House Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial, 1 dormitori

Habitació doble empresarial, 1 dormitori
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Elite

Habitació doble Elite
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

NO.300 Ta Yeh N Rd, Hsian Kan District, Kaohsiung, 812
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kaohsiung International Plaza
Kaohsiung International Plaza
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 667 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 650.0 TWD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
L’allotjament també es coneix com a
Orange House Hotel Kaohsiung
Orange House Kaohsiung
House Hotel Kaohsiung
House Kaohsiung
O House Hotel Hotel
O House Hotel Kaohsiung
O House Hotel Hotel Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: O House Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vivien
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Vivien
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shunsuke
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shunsuke
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
hiroshi
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroshi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Naoto
Viatge de negocis
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoto
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Shinobu
Viatge de negocis
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinobu
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
HIDEO
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
HIDEO
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
SHIORI
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIORI
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
HONGLIN
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HONGLIN
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
SHIORI
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIORI
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ogawa
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ogawa
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ching yen
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
有免費專車接送去機場
Ching yen
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Nic
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nic
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SHENG NAN
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHENG NAN
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Tz Shiun
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tz Shiun
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
POHAN
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
POHAN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
適合搭早班飛機的旅客
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Di Judy
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Di Judy
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fangchiu
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fangchiu
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
KIT MEI
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KIT MEI
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
AIVY
Viatge de negocis
4 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
AIVY
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
YaoMing
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YaoMing
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
yuko
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ロビーのバービー人形は一見の価値有り
yuko
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Andrew
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Andrew
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
YIN YUAN
Viatge en grup
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YIN YUAN
Estada d’1 nit (des. 2024)