Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Mercat Nocturn de Liuhe
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Un cobrellit
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals empresarial, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Un cobrellit
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Un cobrellit
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Elite

Habitació triple Elite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Un cobrellit
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Family Room

Family Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Truple Room

Truple Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 295, Jianguo 2nd Rd., Sanmin Dist., Kaohsiung, 807
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen
Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 380 TWD per adult i 380 TWD per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Número de registre de l’allotjament: 高雄市旅館455號 康正旅館股份有限公司站前分公司 統編:5390-1649
L’allotjament també es coneix com a
Kindness Hotel Kaohsiung Main Station
Kindness Hotel Main Station
Kindness Kaohsiung Main Station
Kindness Main Station
Kindness Kaohsiung Main
Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station Hotel
Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station Kaohsiung
Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station Hotel Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stanley
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stanley
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kin
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Takayoshi
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takayoshi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHEUK WING
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHEUK WING
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
kaining
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kaining
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chin-Kuo
2 d’abr. de 2025
Chin-Kuo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Reiko
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reiko
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sabine
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yong Doo
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yong Doo
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chun kuan
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chun kuan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
CHIEN HSIANG
18 de març de 2025
CHIEN HSIANG
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Larissa
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Larissa
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
chao ching
14 de març de 2025
chao ching
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SIU FAN
Viatge en família
11 de març de 2025
SIU FAN
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pitter
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pitter
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peiwen
Viatge en família
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peiwen
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Chanming
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chanming
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chih-Ming
3 de març de 2025
Chih-Ming
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chih-Ming
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chih-Ming
Estada d’1 nit (febr. 2025)