Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kindness Hotel Houyi Jiuru





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 46 €
taxes i impostos inclosos
6 d’oct. - 7 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Elite

Habitació doble Elite
9,0 sobre 10
Fantàstic
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LED
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, 2 llits dobles

Habitació quàdruple, 2 llits dobles
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals empresarial, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

339, Jiuru 2nd Rd., Sanmin Dist., Kaohsiung, 807
Sobre aquest allotjament
Kindness Hotel Houyi Jiuru
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 580.00 TWD per adult i 580.00 TWD per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Número de registre de l’allotjament: 高雄市旅館428號康桔旅館股份有限公司統編:5389-1255
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Kindness Hotel Houyi Jiuru
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: Kindness Hotel Houyi Jiuru
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Chen
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Wenyi, Westfield
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wenyi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Shaun
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Shaun
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
CHIH-HSUN
Viatge de negocis
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIH-HSUN
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
CHING HSIANG
Viatge de negocis
7 de juny de 2025
CHING HSIANG
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MEI WEN
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MEI WEN
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MEI WEN
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MEI WEN
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Shu-Wen
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Shu-Wen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
CHIA-CHEN
Viatge en grup
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIA-CHEN
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SHENG-SHIUN
21 de maig de 2025
SHENG-SHIUN
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHINORI
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHINORI
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KUMIE
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KUMIE
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wen Lin
4 de maig de 2025
Wen Lin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ChihYuan
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
差旅住宿的好選擇
ChihYuan
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
King Hang
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
讚



King Hang
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Noboru
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noboru
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
yi hua
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yi hua
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
yi hua
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yi hua
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HSIEN CHIH
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
出差高雄的優先選擇




HSIEN CHIH
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Chia Chun
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chia Chun
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chuang-Rung
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chuang-Rung
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroto
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroto
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
HSIEN CHIH
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
首次入住-商務行
HSIEN CHIH
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
MIN CHENG
19 de març de 2025
MIN CHENG
Estada d’1 nit (març 2025)