Kindness Hotel Houyi Jiuru
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Mercat Nocturn de Liuhe
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kindness Hotel Houyi Jiuru





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Elite

Habitació doble Elite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, 2 llits dobles

Habitació quàdruple, 2 llits dobles
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals empresarial, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

339, Jiuru 2nd Rd., Sanmin Dist., Kaohsiung, 807
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Airline Inn - Kaohsiung Station
Airline Inn - Kaohsiung Station
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.004 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 580.00 TWD per adult i 580.00 TWD per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Número de registre de l’allotjament: 高雄市旅館428號康桔旅館股份有限公司統編:5389-1255
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Kindness Hotel Houyi Jiuru
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: Kindness Hotel Houyi Jiuru
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KUMIE
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KUMIE
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroto
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroto
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
MIN CHENG
19 de març de 2025
MIN CHENG
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
HSIN YU
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HSIN YU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
WEI HUA
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WEI HUA
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Vivian
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vivian
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
??
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
MIN CHENG
27 de febr. de 2025
MIN CHENG
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hsin Sheng
25 de febr. de 2025
Hsin Sheng
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
ChuanHsin
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
ChuanHsin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YuHan
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YuHan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
FUTAY
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FUTAY
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Viatger verificat
Estada de 8 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeff
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
TSANG HSUN
Viatge en grup
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

TSANG HSUN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
hui chen
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hui chen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Asako
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Asako
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Junko
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Junko
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Wf
7 de gen. de 2025
Wf
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
YuanChing
Viatge de negocis
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YuanChing
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
sakiko
31 de des. de 2024
sakiko
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
AKIKO
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIKO
Estada de 3 nits (des. 2024)