Harmony Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc Central
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Harmony Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Elite

Habitació doble Elite
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Banyera d'hidromassatge
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 265 Cheng Gong 1st Road, Lingya District, Kaohsiung, 80294
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Hi Lai Hotel
Grand Hi Lai Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.006 opinions
Preu actual: 130 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 300.0 TWD per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 700.0 TWD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Harmony Hotel Kaohsiung
Harmony Kaohsiung
Harmony Hotel Hotel
Harmony Hotel Kaohsiung
Harmony Hotel Hotel Kaohsiung
Preguntes freqüents
Opinions: Harmony Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Alex.T
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex.T
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
MING nan
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MING nan
Estada de 5 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Jeannie
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeannie
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
政佑
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
政佑
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Mamiko
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
初高雄
Mamiko
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Jo-Ning
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jo-Ning
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
YALING
21 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很棒
YALING
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
JIAXUAN
19 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
覺得很好
JIAXUAN
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Ke-Ni
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很開心
Ke-Ni
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
YA RU
31 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YA RU
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Michelle
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Sheila
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sheila
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
TIENWEN
22 d’abr. de 2019
TIENWEN
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
CHUN-SHAN
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUN-SHAN
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Lok Ki
4 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lok Ki
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Tsung Yu
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
還不錯
Tsung Yu
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Chenglin
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chenglin
Estada d’1 nit (febr. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels