HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO
Hotel a Kanuma amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-52-8 Nishimoro, Kanuma, Tochigi, 322-0029
Sobre aquest allotjament
HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO
Allotjaments similars

HOTEL R9 The Yard Kanumasakae
HOTEL R9 The Yard Kanumasakae
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Microones
8.6 de 10, Excel·lent, 146 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 Yard KANUMA NISHIMORO
HOTEL R9 Yard NISHIMORO
R9 Yard KANUMA NISHIMORO
R9 Yard NISHIMORO
Hotel HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO Kanuma
Kanuma HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO Hotel
Hotel HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO
HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO Kanuma
R9 The Yard Kanuma Nishimoro
HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO Hotel
HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO Kanuma
HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO Hotel Kanuma
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard KANUMA NISHIMORO
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
テツオ
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
テツオ
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Kensaku
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Kensaku
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Hisato
Viatge de negocis
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions




Hisato
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
tosiya
27 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
tosiya
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Sigeo
Viatge en parella
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sigeo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
KYOKO
Viatge de negocis, Viatge en família
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KYOKO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Taiki
21 d’ag. de 2025
Taiki
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Noriko
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Masayuki
14 d’ag. de 2025
Masayuki
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nobuyuki
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nobuyuki
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KOJI
12 d’ag. de 2025
KOJI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
makiko
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

makiko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Toshimasa
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Toshimasa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Hiromu
Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiromu
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
noriko
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
noriko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Soojin, Fujisawashi kawana
6 de maig de 2025
Soojin
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
TAKASHI
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKASHI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yuji
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Yuji
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
yoshiki
24 d’abr. de 2025
yoshiki
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
YASUSHI
30 de març de 2025
YASUSHI
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Seiki
Viatge de negocis
8 de març de 2025
Seiki
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
noriko
27 de gen. de 2025
noriko
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Shinnosuke
18 de gen. de 2025
Shinnosuke
Estada d’1 nit (gen. 2025)








