Radisson Hotel Kandy
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Temple de la Dent
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Hotel Kandy





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
7,8 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 31, Saranankara, Mawatha, Kandy, Central Province, 20000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Cinnamon Citadel Kandy
Cinnamon Citadel Kandy
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 320 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 46 USD per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 23 USD per nen (6-11 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 46 USD per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 23 USD per nen (6-11 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 USD per adult i 10 USD per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
OZO Kandy Hotel
OZO Kandy
OZO Kandy Sri Lanka Hotel
OZO Sri Lanka Hotel
OZO Kandy Sri Lanka
OZO Sri Lanka
Radisson Blu Kandy
OZO Kandy Sri Lanka
Radisson Hotel Kandy Hotel
Radisson Hotel Kandy Kandy
Radisson Hotel Kandy Hotel Kandy
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Hotel Kandy
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
john
Viatge en parella
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
john
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonette
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonette
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Yegesh
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Yegesh
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA RITA
Viatge en grup
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA RITA
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gishanka
18 de juny de 2025
Gishanka
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo, New Braunfels
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pablo
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gemma
29 d’abr. de 2025
Gemma
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucy
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucy
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Wang
Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很好的酒店




Wang
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandra
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandra
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Patty
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patty
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jonny
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jonny
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenna
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideal for Kandy
Jenna
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Clive
Viatge en parella
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clive
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
BENEDICT
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
BENEDICT
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Mark
19 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Mark, Marina del Rey
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Susan
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Radisson Kandy
Susan
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sarojini
Viatge en grup
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarojini
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samar
9 de març de 2025
Samar
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jane
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good stay
Jane
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KAPIL
5 de març de 2025
KAPIL
Estada d’1 nit (febr. 2025)