Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Amaara Sky Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

72 / 22, A.B. Damunupola Mawatha, Kandy, 20000
Sobre aquest allotjament
Amaara Sky Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 90.00 USD per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 90.00 USD per nen (fins a 12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 10 USD per adult i 5 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
The property provides driver accommodations at a discounted rate.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Amaara Sky Hotel Kandy
Amaara Sky Hotel
Amaara Sky Kandy
Amaara Sky
Amaara Sky Hotel Hotel
Amaara Sky Hotel Kandy
Amaara Sky Hotel Hotel Kandy
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Amaara Sky Hotel
7,8
Bo
8,2
Neteja
7,4
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Himadri
2 de gen. de 2024
Himadri
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Rebecca
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Sumita
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sumita
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Stella
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stella
Estada de 3 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Quiet location with excellent views
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
2/10, Horrible
mama, 日本
11 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
最悪のホテル
mama
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Baheerathan
17 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Baheerathan
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de juny de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
JL
28 de març de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awful smell in bathroom
JL
8/10, Bo
Becky, London
14 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely views and good restaurant
Becky
8/10, Bo
Rio, Singapore
16 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
丘の上の素敵なブティックホテルに
Rio
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de gen. de 2016
選 択の失敗
Viatger verificat
8/10, Bo
Simon, London
5 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay at Amaara
Simon
8/10, Bo
HECTOR, Monterrey Mexico
30 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendable, nosotros volveriamos
HECTOR
8/10, Bo
Karyn
20 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karyn
6/10, Acceptable
Monica
8 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Nice place, but not more than that.
Monica
8/10, Bo
Louise Hauge
25 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Louise Hauge
10/10, Excel·lent
Lee, London, living in Korea
31 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A view of Kandy
Lee
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 de juny de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel has bed bugs
Viatger verificat
8/10, Bo
Jacqueline, Hong Kong
22 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Boutique hotel, great service but a little worn
Jacqueline
8/10, Bo
Kayle, Singapore
9 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amaara Sky
Kayle
8/10, Bo
Uday, London
8 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació