Regency Kanchipuram by GRT Hotels
Hotel a Kanchipuram amb aparcament amb assistència i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Regency Kanchipuram by GRT Hotels





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Ventilador de sostre
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
A la planta baixa
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe, 1 dormitori

Habitació individual Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

487, Gandhi Road, Kanchipuram, Kanchipuram, Tamil Nadu, 631502
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE PARADISE KINGDOM
THE PARADISE KINGDOM
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
8.6 de 10, Excel·lent, 9 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 550 INR per adult i 300 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 926 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
No visitors or unregistered guests are allowed in guestrooms.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
GRT Kanchipuram
GRT Regency
GRT Regency Hotel
GRT Regency Hotel Kanchipuram
Regency Kanchipuram GRT Hotels Hotel
Kanchipuram GRT Regency
Regency Kanchipuram by GRT Hotels Hotel
Regency Kanchipuram by GRT Hotels Kanchipuram
Regency Kanchipuram by GRT Hotels Hotel Kanchipuram
Preguntes freqüents
Opinions: Regency Kanchipuram by GRT Hotels
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sailendra
27 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sailendra
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Pandu
Viatge en família
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pandu
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
BALAKRISHNAN
24 de jul. de 2022
BALAKRISHNAN
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Aadisht
Viatge de negocis
25 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aadisht
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Steen
Viatge en grup
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steen
Estada d’1 nit (oct. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
31 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
GNP, Texas
1 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GNP
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
nantha kumar
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nantha kumar
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Marie-Agnès
10 de març de 2018
Marie-Agnès
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
satish
23 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
satish
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Vijay
5 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vijay
Estada de 2 nits (abr. 2017)
8/10, Bo
Kannan, BANGALORE
14 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conveniently placed
Kannan
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
2/10, Horrible
ARIF, Chennai
12 de març de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bad House Keeping
ARIF
6/10, Acceptable
Vijaykumar, Bangalore
5 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei