The Glory River Kwai Hotel
Hotel als afores amb piscina a l'aire lliure i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Glory River Kwai Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

98/9 M.4 Thamakham Mueng, River Kwai, Kanchanaburi, 71000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Felix River Kwai Resort
Felix River Kwai Resort
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 286 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 200 THB per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Glory River Kwai Hotel Kanchanaburi
Glory River Kwai Hotel
Glory River Kwai Kanchanaburi
Glory River Kwai
The Glory River Kwai
The Glory River Kwai Hotel Hotel
The Glory River Kwai Hotel Kanchanaburi
The Glory River Kwai Hotel Hotel Kanchanaburi
Preguntes freqüents
Opinions: The Glory River Kwai Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Morten
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Morten
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
John
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel stay.
John
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
David
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Karen
20 de des. de 2024
Karen
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
DORON
Viatge en família
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Don’t think twice




DORON
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
DORON
Viatge en família
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worth every penny




DORON
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Armand
Viatge en parella
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Armand
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yoswaris
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoswaris
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Dean
Viatge en família
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Highly enjoysble short stay.
Dean
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Monica
Viatge en parella
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Anthony
Viatge en parella
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Gordon
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 Night Stay at Glory River Kwai Hotel
Gordon
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Alexander
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Alexander
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Tomoaki
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoaki
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Uwe
17 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Uwe
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
pachara
11 d’oct. de 2023
pachara
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Daniel, Watton
Viatge en parella
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
8/10, Bo
Picha
Viatge en família
4 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Picha
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Patrick
20 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bezoek aan de brug over de Kwai rivier
Patrick
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
ROBERT
27 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 Night Stayh
ROBERT
Estada de 5 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)