Galeria de fotos de l’allotjament Murataya Ryokan





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 70 €
2 d’oct. - 3 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, vistes al jardí (Japanese Style, for 4 Guests)

Habitació tradicional, vistes al jardí (Japanese Style, for 4 Guests)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style, for 2 Guests)

Habitació tradicional (Japanese Style, for 2 Guests)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style, for 1 Guest)

Habitació tradicional (Japanese Style, for 1 Guest)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style, Superior)

Habitació tradicional (Japanese Style, Superior)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hyatt Centric Kanazawa
Hirooka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 760 opinions
Preu actual: 148 €
29 de set. - 30 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-5-2 Katamachi, Kanazawa, Ishikawa, 920-0981
Sobre aquest allotjament
Murataya Ryokan
Allotjaments similars

Ryokan Karasawa
Ryokan Karasawa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Pista de tenis
- Bar
8.2 de 10, Molt bé, 46 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobrarà un impost municipal d'entre 200 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Tingues en compte que les reserves de menys de 5000 JPY (impostos no inclosos) per persona i nit n'estaran exemptes. Es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Murataya Ryokan Kanazawa
Murataya Kanazawa
Murataya
Murataya Ryokan Ryokan
Murataya Ryokan Kanazawa
Murataya Ryokan Ryokan Kanazawa
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Murataya Ryokan
9,4
Magnífic
9,2
Neteja
9,2
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
カツヒサ
28 de jul. de 2025
カツヒサ
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
German, Madrid
Viatge en grup
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
German
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MIGUEL
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIGUEL
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Chin Wang Ronan
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chin Wang Ronan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
NORIFUMI
Viatge en grup
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
NORIFUMI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
jimmy
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jimmy
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mitchell
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitchell
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryokan au top, super
Patricia
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Romina
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Romina
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jackson
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jackson
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Katherine
Viatge en parella
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katherine
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
James
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Leilani
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leilani
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Sally
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sally
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jungmo
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jungmo
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
夏美
Viatge en parella
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
夏美
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Christian
Viatge en família
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Christian
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Anderson
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anderson
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Florin
Viatge en família
31 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Florin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
NORIO
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
NORIO
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Max
Viatge en parella
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Max
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en grup
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Renzo
Viatge en família
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renzo
Estada d’1 nit (juny 2024)