Pippali Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Pont Entanou
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pippali Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 dormitori, vistes al riu

Habitació doble Deluxe, 1 dormitori, vistes al riu
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador
Dormitori independent
Barnussos
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble familiar, 1 dormitori, vistes al riu

Habitació doble familiar, 1 dormitori, vistes al riu
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
3 Banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador
Barnussos
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Street 735, Kampot, Kampot, 855
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The B Resort
The B Resort
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 18 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 1.50 i 10.5 USD per adult, i entre 1.50 i 5.5 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 USD per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Pippali Hotel Kampot
Pippali Kampot
Pippali Hotel Hotel
Pippali Hotel Kampot
Pippali Hotel Hotel Kampot
Preguntes freqüents
Opinions: Pippali Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
FREDERIC
Viatge en parella
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FREDERIC
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
KATSUYA
Viatge en grup
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
KATSUYA
Estada de 2 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
Thavy
Viatge en família
21 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thavy
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en grup
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Philipp
Viatge en parella
18 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philipp
10/10, Excel·lent
Roland
Viatge en família
25 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ausgezeichnet, sauber, freundlich, guter Service
Roland
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
かつ, 東京
Viatge de negocis, Viatge en grup
29 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
かつ
Estada de 3 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Mark
4 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel with nice pool
Mark
Estada de 3 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Duncan
14 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant stay
Duncan
Estada de 2 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
8 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avoid
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Geoff, Somerset
Viatge en parella
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geoff
Estada de 5 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charged twice for the room
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Early sleepers beware
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good hotel, with room to improve a bit.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Anon
Viatge en parella
17 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Anon
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
KRISTEN
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely little boutique hotel
KRISTEN
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
ANNE
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bel endroit et excellent personnel
ANNE
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotelli joka ei hyödynnä potentiaaliaan
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
25 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Molly
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing stay!
Molly
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)