Marany Guesthouse
Casa d'hostes a Kampot amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Marany Guesthouse





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 10 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Llar de foc
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Balcó
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Balcó
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Llar de foc
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Ousaphea, near Salt Carrier Circle, Village Kampong Kandal, Kampot, Kampot
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Khemra I Guesthouse
Khemra I Guesthouse
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 22 opinions
Preu actual: 12 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
Marany Guesthouse House Kampot
Marany Guesthouse House
Marany Guesthouse Kampot
Marany Guesthouse
Marany Kampot
Marany
Marany Guesthouse Kampot
Marany Guesthouse Guesthouse
Marany Guesthouse Guesthouse Kampot
Preguntes freqüents
Opinions: Marany Guesthouse
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
7 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
je recommande
Patrick
Estada de 3 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
PHILIPPE YVES
25 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PHILIPPE YVES
Estada d’1 nit (oct. 2022)
4/10, Deficient
Russell Brian
19 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
poor
Russell Brian
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
kim
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
kim
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
GILBERT
26 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marany Gilbert
GILBERT
Estada de 2 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
salvatore
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
salvatore
Estada de 15 nits (març 2020)
8/10, Bo
salvatore
Viatge en grup
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
salvatore
Estada de 28 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
salvatore
1 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
salvatore
Estada de 6 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Aime
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aime
Estada de 2 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Jean-Louis
5 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Louis
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Kevin
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
James
18 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pretty good!
James
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Virginie
9 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yes
Virginie
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Mabini, Kampot
24 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mabini
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
peter
11 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
peter
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Hin Pong
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Booked 2 nights, ended staying for 4!
Hin Pong
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Samantha, melbourne, australia
2 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel, good location
Samantha
Estada de 2 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
Angela
10 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Angela
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Cleoma, Toronto
30 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good value.
Cleoma
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Lance
23 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good value for the dollar
Lance
8/10, Bo
Julie
11 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kind people
Julie
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació