Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Juanmar





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar, 2 dormitoris

Apartament familiar, 2 dormitoris
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de plasma
Sofà llit: individual
2 Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, 1 dormitori

Habitació doble econòmica, 1 dormitori
El més destacat
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, balcó, vistes a la platja

Habitació doble bàsica, balcó, vistes a la platja
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 3 No 9-7, Juan de Acosta, Atlantico, 81048
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Explore Caño Dulce
Hotel Explore Caño Dulce
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
10.0 de 10, Excepcional, 9 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 7500 COP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120000.00 COP per habitació només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament no hi ha aigua calenta
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel y Cabañas Juanmar Juan de Acosta
y Cabañas Juanmar Juan de Acosta
Hotel Juanmar Juan de Acosta
Juanmar Juan de Acosta
Hotel Juanmar Hotel
Hotel Juanmar Juan de Acosta
Hotel Juanmar Hotel Juan de Acosta
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Juanmar
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro Andres
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro Andres
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tori
Viatge en parella, Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tori
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Freddy
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Buena para un finde
Freddy
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Luis
Viatge en família
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Luis
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Joanna
Viatge en família
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Henry
Viatge en grup
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada de 5 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Michel
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei




Michel
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Salvador
Viatge en parella
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Salvador
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Annie Sth
Viatge en família
3 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annie Sth
2/10, Horrible
Andrea
3 de jul. de 2023
Andrea
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Alison
19 de juny de 2023
Alison
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Stiven
6 de març de 2023
Stiven
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Hector
Viatge en parella
24 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Jose
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
jhorgelis
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hermoso fin de semana!!
jhorgelis
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Rolf
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect hotel for kiter surfers
Rolf
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 21 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Andreas, Victoria
15 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Andreas
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Bodil
18 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hyggeligt strandhotel med lækker mad
Bodil
Estada de 2 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
FAISULY
21 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei