GoldMen Business Joinville
Hotel a Joinville amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament GoldMen Business Joinville





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
Sala d'estar
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Sete de Setembro, 40, Joinville, SC, 89201-200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Village Flats e Hotel
Le Village Flats e Hotel
- Esmorzar inclòs
- Cuina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 424 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
GoldMen Business Joinville Hotel
GoldMen Business Hotel Joinville
GoldMen Business Joinville Joinville
GoldMen Business Joinville Hotel Joinville
Preguntes freqüents
Opinions: GoldMen Business Joinville
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SOLANGE
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia
SOLANGE
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tiago
7 de març de 2025
Tiago
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Marcelo
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcelo
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
oldair
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
oldair
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
PRISCILA
1 de març de 2025
PRISCILA
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Jean Paulo
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jean Paulo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Maisa
25 de febr. de 2025
Maisa
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flavius Henrique
23 de febr. de 2025
Flavius Henrique
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Rayssa
22 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel com quarto cheirando a mofo
Rayssa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Vinicius
22 de febr. de 2025
Vinicius
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Sidnei Roberto
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sidnei Roberto
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erick T I
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erick T I
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muito bom

Claudia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia Regina
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel nota 10

Claudia Regina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio Rafael
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio Rafael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bianca
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bianca
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Ricardo Vicente
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo Vicente
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
ROGERIO
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ROGERIO
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roseli
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roseli
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfação na escolha quanto ao custo benefício.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Marcelo
15 de febr. de 2025
Marcelo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Eduardo
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mediano
Eduardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
augusto
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
augusto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels