Catalyst Apartment Hotel by NEWMARK
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Plaça Nelson Mandela
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Catalyst Apartment Hotel by NEWMARK





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 82 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Televisor LCD
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Planxa i post de planxar
També et pot agradar

ANEW Hotel Capital Pretoria
Districte Central de Negocis de Pretòria
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 149 opinions
Preu actual: 52 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

100 Pretoria Ave, Sandton, Gauteng, 2196
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

@Sandton Hotel
@Sandton Hotel
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 239 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 200 ZAR per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Preguntes freqüents
Opinions: Catalyst Apartment Hotel by NEWMARK
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Musawenkosi
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Musawenkosi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
chenai
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
chenai
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Phinaline
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phinaline
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kudakwashe
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel
Kudakwashe
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
13 de març de 2025
All Around Excellent Service
John
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jonathan
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raoul
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raoul
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bonang
3 de març de 2025
Bonang
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Monteiro
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monteiro
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kirk, THE BRONX
22 de febr. de 2025
Kirk
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gavin
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gavin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ABUBAKAR
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ABUBAKAR
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ABUBAKAR
11 de febr. de 2025
ABUBAKAR
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Zisanda Karen
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zisanda Karen
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Musawenkosi
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Musawenkosi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Katlego
Viatge en parella
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katlego
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
13 de gen. de 2025
Martin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Musawenkosi
12 de gen. de 2025
Musawenkosi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Oscar
Viatge en parella
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MYRENE
Viatge en grup
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MYRENE
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MYLA
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MYLA
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Aubrey
26 de des. de 2024
Aubrey
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Musawenkosi
23 de des. de 2024
Musawenkosi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
DIEGO
5 de des. de 2024
DIEGO
Estada de 2 nits (nov. 2024)