The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe amb 2 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa

Habitació | Vista des de l'habitació
Spa
Hi ha 2 restaurants amb plats de cuina índia
Entrada de l'allotjament
Vista del pati

Opinions

6,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Gimnàs
  • Spa
  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Suite de luxe

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Banyera profunda
  • 65 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 33.0 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Suite reial, no fumadors, vistes al jardí

El més destacat

Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor LCD
  • 100 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 33.0 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Banar Road, Jodhpur, Rajasthan, 342027

Què hi ha als voltants

  • Palau Umaid Bhawan - 12 minuts en cotxe - 11.7 km
  • Rellotge Ghantaghar - 12 minuts en cotxe - 12.4 km
  • Jaswant Thada - 12 minuts en cotxe - 12.4 km
  • Temple Santoshi Mata - 13 minuts en cotxe - 10.6 km
  • Fort Mehrangarh - 13 minuts en cotxe - 12.8 km

Com moure’s per la zona

  • Banar Station: 7 min en cotxe
  • Aeroport de Jodhpur (JDH): a 25 min en cotxe

Restaurants

  • ‪The Marwar Regency Hotel - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Welcom Hotel - ‬15 minuts en cotxe
  • ‪Sabzi mandi - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪G Bar - ‬1 minuts a peu
  • ‪Gad - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa

Hotel de luxe al districte històric
Una terrassa, una cafeteria i un jardí són només algunes de les comoditats que ofereix The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. Els dos restaurants de l'allotjament ofereixen cuina índia i hora feliç. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un parc infantil i servei de bugaderia i tintoreria.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i sala de banquets
  • Servei de consergeria, magatzem d'equipatge i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
Les 88 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils, així com altres avantatges, per exemple, aire condicionat i barnussos.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres profundes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD amb canals prèmium
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:30: 600 INR per persona
  • 2 restaurants
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Amrit Sagar
  • Charbagh
  • SirP

Activitats

  • Gimnàs
  • Parc infantil
  • Piscina a l'aire lliure
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Parc infantil
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Espai per a conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa

  • Massatge
  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Construït l'any 2000
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera profunda
  • Barnussos
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:30.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2000.0 INR per nit

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 5130 INR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 3300 INR per nen (6-12 anys)

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 600 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1200 INR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
  • Càrrec pel llit addicional: 2000.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Outside food is not permitted on the premises.

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 05:30-20:30.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Ummed Jodhpur Hotel
Ummed Jodhpur
The Ummed Jodhpur
The Ummed Jodhpur & Jodhpur
The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa Hotel
The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa Jodhpur
The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa Hotel Jodhpur

Preguntes freqüents

The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 05:30-20:30.

Quant costa allotjar-se a The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa?

Amb data 17 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa el dia 18 de juny de 2025 són d'almenys 53,31 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:30.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa?

Registre de sortida: migdia.

The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 1200 INR per vehicle.

On es troba The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa?

Aquest hotel de luxe es troba al districte històric i a menys de 10 km de les atraccions següents: Jardí Suraj, Jardí Hanwant i Palau Rai Ka Bag. Parc Maharishi Dadhichi i Temple de Rasik Bihari també són a menys de 10 km.

Opinions: The Ummed Jodhpur Palace Resort & Spa

Opinions

6,2
Puntuació 10: Excel·lent. 14 de 67 opinions
Puntuació 8: Bo. 16 de 67 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 14 de 67 opinions
Puntuació 4: Deficient. 7 de 67 opinions
Puntuació 2: Horrible. 16 de 67 opinions

6,8/10

Neteja

6,2/10

Personal i servei

5,4/10

Comoditats

6,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Keshaw

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Nivedita

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The property looks old and decrepit. The spa was not functional. It did not have a resort feeling to it. It was modest. The rooms were clean but the beds and towels were old. The tub did not drain well. It was very basic. They have much upgrading to do.
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Ruchi

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
This is a grand Palace, however, very few visitors, even in the midst of the peak season because of the poor maintenance as well as limited services. Our showers as well as toilet was in terrible shape. Go else with the worst I ever seen in my trip for a long, long time.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Pathetic

Staff is not cooperative…not a good experience!
Estada d’1 nit (des. 2024)

2/10, Horrible

Jigar

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10, Bo

Vishal

Estada de 3 nits (ag. 2024)

8/10, Bo

Santosh

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2024)

6/10, Acceptable

Wolfgang

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (gen. 2024)

2/10, Horrible

Samirkumar

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very poor customer service and deserve not more than 3 stars for their service, offerings and behavior. I would like to get my money back from this hotel. The room does not have standard items! Just the look and name including alace does not give that feeling. Please stay away from this property.
Estada de 2 nits (gen. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Location is the main problem. It is too far away from everything and no nice restaurants close by. The food is so-so in the hotel restaurant and way too expensive for the quality.
Estada de 3 nits (des. 2023)

2/10, Horrible

Jay

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

This should be a last resort booking …

This was one of the worst hotels we stayed at during our trip to India. Our rooms were not even ready by 12 pm. So, we left to do sightseeing and returned by 8 pm only to find that they did not have the rooms we had pre-paid for. Finally after a lot of arguing and waiting for 45 mins, the rooms became magically available, thanks to the intervention of one of the managers who was actually very helpful. When we got to the room, the fridges in the rooms were not working, the mattresses were so soft, they felt like they were 20 years old. Finally, when we were checking out just 8 hours later, we were being over-charged for multiple breakfasts which we did not have. The employee at the front desk was so rude and unprofessional during the check-out. He slammed his hand across the desk and flung all the papers on the floor towards one of the other employees. To make matters worse, there were other guests also experiencing similar issues as us. I told them my family had a flight to catch and I couldn’t waste any more time, but still he was not helpful. At 6:30 am, finally a manager (Sunil) was called and he helped us clear up the mess. In short, the managers were great, the employees, not so much. The property has potential, but lots of changes must be made to achieve a 4 or 5 star rating. At best, I would give this property a 2 star rating today. Hope this is helpful.
Estada d’1 nit (des. 2023)

2/10, Horrible

rita

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

palace only in looks

The map location was incorrect and wasted time and effort. Hotel room phone was not working nor was it rectified even after repeatedly telling. food was good and the ambience good but customer service attitude was lacking
Estada d’1 nit (nov. 2023)

4/10, Deficient

srujan reddy

Estada de 2 nits (set. 2023)

6/10, Acceptable

Vinita

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2023)

2/10, Horrible

Jagdish

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Dirty hotel

Unfriendly staff. Dirty bed sheets- Unhygienic atmosphere. Glass widows dirty and never cleaned.
Estada de 2 nits (febr. 2023)

8/10, Bo

CARLOS

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good and relaxing

Estada de 2 nits (febr. 2023)

2/10, Horrible

Divyesh

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This place is only 2 or maximum 3 star property. We paid for 5 Star and recd. only 2 star. Total rip off.

6/10, Acceptable

Bharat

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja
The hotel from the outside and lobby is good. Especially their lawn and front lawn is really nice. Their bedding cleanliness really was a disappointment. They should really consider changing those with new ones very soon. The bathroom bath tub curtains were really old as well. The staffs in the front desk could do better and the food hall was ok.

8/10, Bo

Hemant

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats

6/10, Acceptable

rakesh

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Restaurant food was excellent. They need to upgrade their services. Staff was very cooperative and helpful. Only major shortcoming was housekeeping.
Estada de 2 nits (des. 2022)

8/10, Bo

Chaitali

Estada de 2 nits (nov. 2022)

2/10, Horrible

Braj

Estada de 3 nits (set. 2022)

8/10, Bo

Deepti

Estada d’1 nit (març 2022)

6/10, Acceptable

Umang

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats
Ambience and food. Not very happy with the welcome and room service.
Estada de 4 nits (gen. 2022)

2/10, Horrible

Jigar

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
I absolutely did not enjoy the stay and will never recommend anyone to visit this property as it lacked basic amenities like poor bed mattress and cold water in the shower. I would have been happier staying at any other hotel but this one
Estada d’1 nit (des. 2021)