The Kothi Heritage
Casa d'hostes al centre a Jodhpur amb 3 restaurants i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Kothi Heritage





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 43 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó o pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bachraj, Ji Ka Bagh, 9th A Road, Sardarpura, Jodhpur, Rajasthan, 342003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE STEPWELL HOTEL
THE STEPWELL HOTEL
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.8 de 10, Excepcional, 7 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 EUR per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 1150.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Kothi
Kothi Heritage
Kothi Heritage House
Kothi Heritage House Jodhpur
Kothi Heritage Jodhpur
Kothi Heritage Guesthouse Jodhpur
Kothi Heritage Guesthouse
The Kothi Heritage Jodhpur
The Kothi Heritage Guesthouse
The Kothi Heritage Guesthouse Jodhpur
Preguntes freqüents
Opinions: The Kothi Heritage
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Melodie
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melodie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Avinash
Viatge en parella
15 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Avinash
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Siobhan
7 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Très correct
Siobhan
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
stephan
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
stephan
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Paul
6 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Paul
4/10, Deficient
Reena, Pearland
Viatge en família
5 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reena
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Meenakshi
Viatge en grup
8 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meenakshi
10/10, Excel·lent
Vivek, Delhi
Viatge en família
17 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vivek
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Mellanie
Viatge en grup
21 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mellanie
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
monique
7 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
monique
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Anup
Viatge en família
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anup
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Mukesh, NJ
Viatge en família
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mukesh
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Prafulla
Viatge en família
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prafulla
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Vikram
Viatge en família
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vikram
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
9 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Henry, Vancouver
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Nelly Marcela
Viatge en família
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nelly Marcela
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Vijay
25 de març de 2019
Vijay
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
ASHOK
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Could be better
ASHOK
Estada de 3 nits (març 2019)