Nord Class Cabo Branco
Hotel ideal per a famílies a la platja, amb piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nord Class Cabo Branco





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Suite estàndard
El més destacat
Balcó
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Cabo Branco, 4560, Joao Pessoa, 58045-906
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Xenius Hotel
Xenius Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 610 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 30 BRL per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests traveling with pets must present their pet's current vaccination record.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Blue Nord
Nord Blue Sunset
Nord Blue Sunset Hotel
Nord Blue Sunset Hotel Joao Pessoa
Nord Blue Sunset Joao Pessoa
Nord Class Cabo Branco Hotel
Nord Class Hotel
Nord Class Cabo Branco
Nord Class
Nord Class Cabo Branco Joao Pessoa, Brazil
Nord Class Cabo Branco Hotel
Nord Class Cabo Branco Joao Pessoa
Nord Class Cabo Branco Hotel Joao Pessoa
Preguntes freqüents
Opinions: Nord Class Cabo Branco
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
30 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Aparecida
Viatge en família
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Aparecida
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Gsh..Fla
Viatge en parella
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Gsh..Fla
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Luiza
25 de set. de 2019
Luiza
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Roseana
24 de set. de 2019
Roseana
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Zaira
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mediana
Zaira
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família amb nens petits
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Raquel
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoável
Raquel
Estada de 2 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de març de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Jéssica, Recife PE
Viatge en família
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jéssica
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Ricardo
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo , mas academia deixa a desejar
Ricardo
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Carlos Heitor
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cadê a reserva?
Carlos Heitor
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
12 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
José, Belem
5 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
José
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Rodrigo, Itambé - PE
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Rogério
17 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
.
Rogério
Estada d’1 nit (gen. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets