Hotel Annamar Premium
Hotel amb 2 piscines a l'aire lliure i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 7 minuts a peu de Platja de Tambaú
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Annamar Premium





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(12 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Infante Dom Henrique, 768, Tambaú, João Pessoa, PB, 58039151
Sobre aquest allotjament
Hotel Annamar Premium
Allotjaments similars

Hotel Annamar
Hotel Annamar
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 501 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
27 de nov. - 28 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Annamar Premium Hotel
Hotel Annamar Premium João Pessoa
Hotel Annamar Premium Hotel João Pessoa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Annamar Premium
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Wagner
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Férias
Wagner
Estada de 9 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jonatan
Viatge en parella
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jonatan
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Alex Júnior
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom
Alex Júnior
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Beatriz
Viatge en família
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beatriz
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
MARTHA
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARTHA
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
gisele
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gisele
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Silvia regina
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia regina
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nelson
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nelson
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ingrid
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingrid
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michele
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
DAYANE
25 de maig de 2025
DAYANE
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Andre
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Andre
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
juliano
8 de maig de 2025
juliano
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Bruno Fernando
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno Fernando
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eliane
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Eliane
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dhanilo d da
Viatge en grup
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dhanilo d da
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Mirelle
16 d’abr. de 2025
Mirelle
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jamil
8 d’abr. de 2025
jamil
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thais
Viatge en parella, Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thais
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
glayceane
27 de març de 2025
glayceane
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ricardo
25 de març de 2025
Ricardo
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wanderson
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wanderson
Estada de 2 nits (març 2025)








