Hotel Annamar Premium
Hotel amb 2 piscines a l'aire lliure i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Tambaú
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Annamar Premium





Serveis populars
El preu actual és de 43 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(11 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Infante Dom Henrique, 768, Tambaú, João Pessoa, PB, 58039151
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Annamar
Hotel Annamar
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 459 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Annamar Premium Hotel
Hotel Annamar Premium João Pessoa
Hotel Annamar Premium Hotel João Pessoa
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Annamar Premium
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eliane
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Eliane
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dhanilo d da
Viatge en grup
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dhanilo d da
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Mirelle
16 d’abr. de 2025
Mirelle
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jamil
8 d’abr. de 2025
jamil
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thais
Viatge en parella, Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thais
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
glayceane
27 de març de 2025
glayceane
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ricardo
25 de març de 2025
Ricardo
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wanderson
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wanderson
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Luiz Claudio
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pra uma Noite
Luiz Claudio
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Camila
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Custo benefício ok
Camila
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
José Expedito
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Expedito
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luís Vital
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luís Vital
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
danilo
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Deixou a desejar!
danilo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paula
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paula
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Fabiano
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiano
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
21 de febr. de 2025
Gustavo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
EZAQUIEL
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EZAQUIEL
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonieta Rosemeri
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Antonieta Rosemeri
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
RONNIE
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
RONNIE
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Auxiliadora
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo
Maria Auxiliadora
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Rodrigo
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Graici kelly e
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Graici kelly e
Estada de 7 nits (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets