HCM - Hotel corais de Manaíra
Hotel de luxe amb esmorzar gratuït i bars
Galeria de fotos de l’allotjament HCM - Hotel corais de Manaíra





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, pati, vistes al mar

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, pati, vistes al mar
El més destacat
Balcó o pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe, 1 llit de matrimoni gran, pati

Habitació doble de luxe, 1 llit de matrimoni gran, pati
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al mar

Habitació doble superior, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble presidencial, pati, vistes al mar

Habitació doble presidencial, pati, vistes al mar
El més destacat
Balcó o pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite Luxury

Suite Luxury
Carregar totes les fotos de: Suite Master with Sea View

Suite Master with Sea View
Carregar totes les fotos de: Suite Premium

Suite Premium
Carregar totes les fotos de: Suite Premium

Suite Premium
Carregar totes les fotos de: Suite Presidential

Suite Presidential
Carregar totes les fotos de: Triple Suite Deluxe

Triple Suite Deluxe
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida João Maurício, 1497, João Pessoa, PB, 58038-000
Sobre aquest allotjament
HCM - Hotel corais de Manaíra
Allotjaments similars

BA'RA Hotel
BA'RA Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 282 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Covered valet parking fee: BRL 15 per night
- Pet fee: BRL 100 per pet (varies based on length of stay)
- Service animals are exempt from fees
- A late check-out fee will be charged
- Service fee: 10 percent
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
João Pessoa
Hcm Corais Manaira Joao Pessoa
HCM - Hotel corais de Manaíra Hotel
HCM - Hotel corais de Manaíra João Pessoa
HCM - Hotel corais de Manaíra Hotel João Pessoa
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HCM - Hotel corais de Manaíra
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,8
Comoditats
9,8
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Colin
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Colin
Estada de 7 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Thierry
Viatge en parella
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Thierry
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Thaís Cristina
Viatge en grup
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thaís Cristina
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
22 de jul. de 2025
Denise
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Denys
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denys
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
HERMES
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeito
HERMES
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
DANIEL
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DANIEL
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
FLAVIO
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FLAVIO
Estada de 9 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gioconda
Viatge en família
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Gioconda
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nelio
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nelio
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Felipe
2 de juny de 2025
Felipe
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stphanie
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stphanie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Luciana
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciana
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Helio Flávio
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helio Flávio
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
luciana
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
luciana
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
GILBERTO
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
4 dias perfeitos em João Pessoa!!
GILBERTO
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Beatriz
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beatriz
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hellen
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente escolha
Hellen
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
AFONSO
29 d’abr. de 2025
AFONSO
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elmer
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elmer
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Filipe
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Filipe
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Humberto
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Humberto
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada d’1 nit (febr. 2025)








