Nile Village Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Font del riu Nil
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nile Village Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Casa rural

Casa rural
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2017
Roba de llit d'alta qualitat
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2017
Roba de llit d'alta qualitat
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2017
9 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
9 Banys
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite executiva (Double)

Suite executiva (Double)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2017
Roba de llit d'alta qualitat
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2017
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar

Apartament familiar
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2017
Roba de llit d'alta qualitat
2 Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

48/49 Kiira Road, Jinja
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Mansion Hotel
The Mansion Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 5 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80.00 USD per persona només l'anada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 4 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Nile Village
Nile Village Hotel
Nile Village Hotel Jinja
Nile Village Jinja
Nile Village Hotel Hotel
Nile Village Hotel Jinja
Nile Village Hotel Hotel Jinja
Preguntes freqüents
Opinions: Nile Village Hotel
Opinions
7,2
Bo
7,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
BRenda
29 de gen. de 2025
BRenda
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Henry, Kampala
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Scott
Viatge en família amb nens petits
7 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Curtis
21 d’abr. de 2024
Curtis
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Adam
17 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel needs improvements
Adam
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Kirit
Viatge en família
30 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kirit
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
JORGE
27 de maig de 2023
JORGE
Estada de 4 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great experience and stay at Nile village hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2021)
6/10, Acceptable
Cecilie Vestly
Viatge en grup
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Cecilie Vestly
Estada de 8 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Amit
25 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avoid at all costs
Amit
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Kimeta
14 de set. de 2018
Kimeta
Estada de 2 nits (set. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 de març de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst travel experience in over 30 years
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
on the nile
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Robert
4 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Robert
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Not a 4 star hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
PATEL RAHUL
29 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel in the Nile Town of Jinja




PATEL RAHUL
2/10, Horrible
sureah, united kingdom
16 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will never go again for free
sureah
8/10, Bo
Rahul, Mumbai
23 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Nile Experience
Rahul
6/10, Acceptable
MASAYUKI
14 de des. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei
今のところ綺麗なホテル
MASAYUKI
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions