Hotel Shahi Palace
Hotel d'estil victorià amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Shahi Palace





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 25 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Suite Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador de sostre
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 dormitori

Habitació doble Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Opposite Chokhani Double Haveli, Ward No.-05, Mandawa, Jhunjhunu, Rajasthan, 333704
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Legacy Mandawa
The Legacy Mandawa
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 3 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 200 INR per adult i 100 INR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Paytm i PhonePe.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
shahi palace mandawa Hotel Jhunjhunu
shahi palace mandawa Hotel
shahi palace mandawa Jhunjhunu
shahi palace mandawa Jhunjhun
shahi palace mandawa
Hotel Shahi Palace Hotel
Hotel Shahi Palace Jhunjhunu
Hotel Shahi Palace Hotel Jhunjhunu
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Shahi Palace
Opinions
9,2
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ankit
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ankit
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Shreelatha
Viatge en família
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Shreelatha
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Pawan
Viatge en família
19 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful hotel with decent staff
Pawan
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Eric
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Serpent dans la chambre
Eric
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Gyula
20 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gyula
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
joelle
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel à recommander
joelle
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Riscaldamento?!?
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Nina
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely painted haveli hotel
Nina
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
静かで清潔スタッフも親切で落ち着いて滞在することができます。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Jacques-Marie
4 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne étape à Mandawa
Jacques-Marie
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Hervé
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hervé
10/10, Excel·lent
Dominique
24 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació