Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament De Cardo





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
2 Banys
Barnussos
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(13 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Barnussos
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Uzi (Yekhezkel) Khason Street, 7, Jerusalem, 9415207
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The David Story Boutique
The David Story Boutique
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Cuina
8.8 de 10, Excel·lent, 97 opinions
Preu actual: 116 €
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional d'Israel sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 50.0 ILS per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 128.2 ILS per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
De Cardo Hotel
De Cardo Jerusalem
De Cardo Hotel Jerusalem
Preguntes freqüents
Opinions: De Cardo
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Marina
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Marina
Estada de 10 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Abigail
Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abigail
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shirley
3 de jul. de 2025
Shirley
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Sam
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sam
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
alan
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
alan
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
hananel
14 de maig de 2025
hananel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dionysios
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money
Dionysios
Estada de 9 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Felipe
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
slechte service, redelijke kamers, goede bedden.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
Viatge en grup
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sophie
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Andrew
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Allan
24 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joanne
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Quentin
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location for the Old City
Quentin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Stephanie L
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Stephanie L
Estada de 2 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Shahar
19 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very bed
Shahar
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
YOSI
11 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay away.
YOSI
Estada de 4 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Stephanie
11 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Not my style hotel
Stephanie
Estada de 2 nits (jul. 2024)
2/10, Horrible
SHMUEL
5 de jul. de 2024
SHMUEL
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Larry
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Larry
Estada d’1 nit (maig 2024)