Brown Dot Hotel Ajung
Hotel a Jeonju amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Brown Dot Hotel Ajung





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Decoració individual
Bany privat
Terres tèrmics
Armari rober o de rebost
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Decoració individual
Terres tèrmics
Armari rober o de rebost
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite júnior

Estudi en suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Decoració individual
Terres tèrmics
Armari rober o de rebost
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite familiar

Estudi en suite familiar
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Decoració individual
Bany privat
2 Banys
Terres tèrmics
Armari rober o de rebost
Espai de treball apte per a portàtils
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

30 Ajungjungang-ro, Deokjin-gu, Jeonju, North Jeolla, 55023
Sobre aquest allotjament
Brown Dot Hotel Ajung
Allotjaments similars

Its HOTEL
Its HOTEL
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 13 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
28 d’oct. - 29 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
BROWN DOT HOTEL
Brown Dot Hotel Ajung Hotel
Brown Dot Hotel Ajung Jeonju
Brown Dot Hotel Ajung Hotel Jeonju
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Brown Dot Hotel Ajung
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
9,4
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
23 de març de 2025
Julie
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Chanyoung
16 de febr. de 2025
Chanyoung
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
CHANGHUN
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHANGHUN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hyojung
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyojung
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lee
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lee
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jung Jun
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jung Jun
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yeongmin
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yeongmin
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
hye won
Viatge de negocis
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
hye won
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Jisun
Viatge en família
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jisun
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Tae
Viatge en grup
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tae
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
go woon
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
go woon
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
John
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Myungjin
Viatge en família
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Myungjin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ranji
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ranji
Estada d’1 nit (nov. 2024)





