Galeria de fotos de l’allotjament Jeju Noblesse Tourist Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 42 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals familiar (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals familiar (Deluxe)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional

Habitació tradicional
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

19, Wolseong-ro 4-gil, Jeju City, Jeju, 63164
Sobre aquest allotjament
Jeju Noblesse Tourist Hotel
Allotjaments similars

Jeju Robero Hotel
Jeju Robero Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.0 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
28 d’oct. - 29 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar coreà: 10000 KRW per adult i 5000 KRW per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Noblesse Tourist Hotel
Jeju Noblesse Tourist
Noblesse Tourist
Jeju Noblesse Tourist
Jeju Noblesse Tourist Hotel Hotel
Jeju Noblesse Tourist Hotel Jeju City
Jeju Noblesse Tourist Hotel Hotel Jeju City
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Jeju Noblesse Tourist Hotel
8,2
Molt bo
8,4
Neteja
7,0
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Shang Jin
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shang Jin
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Jolie
Viatge en grup
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jolie
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Jeeyoung
Viatge de negocis
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeeyoung
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
CHOI GYEONG
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHOI GYEONG
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
IFU
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IFU
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
HYEGYEONG
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
HYEGYEONG
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Cheuk yin hazel
25 de maig de 2025
Cheuk yin hazel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ji Eun
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ji Eun
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Athos
Viatge en parella
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Athos
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Minjin, North York
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minjin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SUNG KEUN
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUNG KEUN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Changkoo
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Changkoo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
YU
9 de gen. de 2025
YU
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
YUNHA
Viatge en família
7 de gen. de 2025
YUNHA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Taehan, Centerville
Viatge de negocis
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taehan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kyeongok
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kyeongok
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Changbeom
Viatge de negocis
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Changbeom
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
gemmo
28 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
gemmo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Taehan, Centerville
Viatge de negocis
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taehan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
SEYEON
Viatge en parella
5 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SEYEON
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)