Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aston Jambi Hotel & Conference Center





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Deluxe Room
Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room-Non-Smoking

Deluxe Room-Non-Smoking
Executive Suite
Carregar totes les fotos de: Junior Suite-Non-Smoking

Junior Suite-Non-Smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Aston Jambi Hotel & Conference Center és a Jambi, al centre i a prop de l'aeroport. Mesquita Agung Al Falah, Museu Estatal de la Província de Jambi i Centre de Batik són alguns dels punts d'interès locals.

Jl. Sultan Agung No. 99 Kel. Murni Tela, Jambi, Jambi, 36122
Què hi ha als voltants
- Mesquita Agung Al Falah - 17 minuts a peu - 1.4 km
- Museu Estatal de la Província de Jambi - 2 minuts en cotxe - 2.2 km
- Centre de Batik - 2 minuts en cotxe - 2.2 km
- Centre Comercial Jambi Prima - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
- Temple de Muaro Jambi - 24 minuts en cotxe - 27.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Dine & Chat
- Rm. Mentari - 4 minuts a peu
- Bebek & Ayam Goreng Pak Ndut
- Pondok Pindang Sarinande
- Onyx Bar&Lounge Aston Hotel
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 105000 IDR per adult i 52500 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, barrots de seguretat a les finestres i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Aston Hotel Jambi
Aston Jambi
Aston Jambi Hotel
Hotel Aston Jambi
Jambi Hotel
Aston Jambi Hotel & Conference Center Hotel
Aston Jambi Hotel & Conference Center Jambi
Aston Jambi Hotel & Conference Center Hotel Jambi
Preguntes freqüents
Opinions: Aston Jambi Hotel & Conference Center
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 12 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Robert
Viatge en família
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Ashton Jambi
Robert
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Nathan
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Nathan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Edy
Viatge en grup
17 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Edy
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Marco
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 8 nits (set. 2022)
8/10, Bo
RICHMAN
Viatge de negocis, Viatge en família
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOTEL YANG OK DIJAMBI
RICHMAN
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Ulyss Bryan
24 de febr. de 2020
Ulyss Bryan
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Handoko
Viatge de negocis
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Handoko
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
M, China
Viatge de negocis
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Anjan
Viatge de negocis
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
recommend
Anjan
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
Thomas
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Thomas
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
keiko
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
keiko
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
EG_CHEW, Petaling Jaya
Viatge en grup
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EG_CHEW
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Jimmy
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jimmy
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Indra
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patut dicoba.....
Indra
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Erlia
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erlia
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Agusni
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agusni
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Johan
30 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Johan
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena ubicación, muy conveniente, buen desayuno.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de maig de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació