Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Jalandhar amb aparcament amb assistència i connexió amb una estació de tren/metro

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall

Exterior
Sala d'estar
Habitació doble Deluxe | 1 dormitori i wifi gratuïta
Habitació doble Deluxe | Bany
Exterior

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació quàdruple familiar

El més destacat

Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 5
  • 2 llits de matrimoni grans

Estudi en suite exclusiu

El més destacat

Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
New Railway Rd Fentonganj, Jalandhar, PB, 144001

Què hi ha als voltants

  • Temple Devi Talab - 16 minuts a peu - 1.4 km
  • Temple Baba Sodal - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Planeta de Prithvi - 4 minuts en cotxe - 4.0 km
  • Parc Nikku - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Ciutat de la Ciència Pushpa Gujral - 10 minuts en cotxe - 7.7 km

Com moure’s per la zona

  • Jalandhar City Station: 5 min a peu
  • Adampur (AIP): a 51 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Swami Refreshment - ‬11 minuts a peu
  • ‪Food Plaza - ‬9 minuts a peu
  • ‪Raju Cheese Corner - ‬7 minuts a peu
  • ‪Subash Golguppe And Chaat - ‬11 minuts a peu
  • ‪Crazy Hut - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall

Hotel que es va remodelar el 2023 amb connexió amb una estació de tren o metro
Un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria són només algunes de les comoditats que ofereix Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un bar i un centre de negocis obert les 24 hores a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), allotjament lliure de fum i 2 sales de reunions
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, magatzem d'equipatge i cafè/te a les zones comunes
Característiques de l'habitació
A Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall, totes les habitacions ofereixen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament en una cotxera

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 150 INR per adult i 100 INR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Per a famílies

  • Bar o cafeteria

Comoditats

  • Armariets
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • 2 sales de reunions
  • Centre de conferències (465 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Espai de cotreball

Accessibilitat

  • Sense ascensor
  • Terres de rajola en zones comunes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Arquitectura d'estil mediterrani
  • Data de renovació de tot l'allotjament: maig 2023

Serveis de l’habitació

Bany

  • Bany privat

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 800.0 INR per nit

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150 INR per adult i 100 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 800.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall Hotel
Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall Jalandhar
Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall Hotel Jalandhar

Preguntes freqüents

Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall?

Aquest hotel es troba al districte de negocis i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Temple de Shiv i Temple de Tulsi. Mausoleu Imam Nasir i Temple Devi Talab també són a menys de 2 km. Jalandhar City Station és a 5 min a peu.

Opinions: Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall

Opinions

Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 0 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 0 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 0 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 0 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 0 opinions

Opinions

Encara no hi ha cap opinió

Després de la teva estada, sigues la primera persona que escriu una opinió sobre aquest allotjament.