Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Jalandhar amb aparcament amb assistència i connexió amb una estació de tren/metro

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall

Exterior
Exterior
Habitació doble Deluxe | Bany
Habitació doble Deluxe | 1 dormitori i wifi gratuïta
Sala d'estar

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació quàdruple familiar

El més destacat

Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 5
  • 2 llits de matrimoni grans

Estudi en suite exclusiu

El més destacat

Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Any de renovació: 2023
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
New Railway Rd Fentonganj, Jalandhar, PB, 144001

Què hi ha als voltants

  • Temple Devi Talab - 16 minuts a peu - 1.4 km
  • Planeta de Prithvi - 4 minuts en cotxe - 4.0 km
  • Parc Nikku - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Ciutat de la Ciència Pushpa Gujral - 10 minuts en cotxe - 7.7 km
  • Parc Temàtic Wonderland - 11 minuts en cotxe - 12.1 km

Com moure’s per la zona

  • Jalandhar City Station: 5 min a peu
  • Adampur (AIP): a 51 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Swami Refreshment - ‬11 minuts a peu
  • ‪Food Plaza - ‬9 minuts a peu
  • ‪Raju Cheese Corner - ‬7 minuts a peu
  • ‪Subash Golguppe And Chaat - ‬11 minuts a peu
  • ‪Crazy Hut - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall

Hotel que es va remodelar el 2023 amb connexió amb una estació de tren o metro
Un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria són només algunes de les comoditats que ofereix Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un bar i un centre de negocis obert les 24 hores a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), premsa gratuïta al vestíbul i sales de reunions
  • Cafè/te a les zones comunes, magatzem d'equipatge i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
A Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall, totes les habitacions ofereixen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament en una cotxera

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 150 INR per adult i 100 INR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Per a famílies

  • Bar o cafeteria

Comoditats

  • Armariets
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • 2 sales de reunions
  • Centre de conferències (465 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Espai de cotreball

Accessibilitat

  • Sense ascensor
  • Terres de rajola en zones comunes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Arquitectura d'estil mediterrani
  • Data de renovació de tot l'allotjament: maig 2023

Serveis de l’habitació

Bany

  • Bany privat

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 800.0 INR per nit

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150 INR per adult i 100 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 800.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall Hotel
Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall Jalandhar
Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall Hotel Jalandhar

Preguntes freqüents

Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall?

Aquest hotel es troba al districte de negocis i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Temple de Shiv i Temple de Tulsi. Mausoleu Imam Nasir i Temple Devi Talab també són a menys de 2 km. Jalandhar City Station és a 5 min a peu.

Opinions: Jalandhar Corporate Suites -Banquet Hall

Opinions

Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 0 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 0 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 0 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 0 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 0 opinions

Opinions

Encara no hi ha cap opinió

Després de la teva estada, sigues la primera persona que escriu una opinió sobre aquest allotjament.