Zuri Express Mangga Dua
Hotel a la vora de la badia amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zuri Express Mangga Dua





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Express Room Twin)

Habitació amb dos llits individuals (Express Room Twin)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
2 Banys
Un bidet
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Express Room Double)

Habitació doble (Express Room Double)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

Citadines Connect Airport Jakarta
Jakarta
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 8 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Mangga Dua Dalam No. 55 - 56, Jakarta, Jakarta, 10730
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Jakarta Matraman by IHG
Holiday Inn Express Jakarta Matraman by IHG
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 105 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 45000 IDR per adult i 45000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 270000 IDR per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Zuri Express Mangga Dua
Zuri Express Mangga Dua Hotel
Zuri Express Mangga Dua Hotel Jakarta
Zuri Express Mangga Dua Jakarta
Zuri Express Mangga Dua Hotel
Zuri Express Mangga Dua Jakarta
Zuri Express Mangga Dua Hotel Jakarta
Zuri Express Mangga Dua CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions: Zuri Express Mangga Dua
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shunsuke
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Shunsuke
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
KUO NAI
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KUO NAI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
KUO NAI
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KUO NAI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Mohamed
Viatge de negocis
1 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mohamed
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
David
11 de febr. de 2024
David
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2023)
2/10, Horrible
SHIGEYOSHI
29 de des. de 2022
SHIGEYOSHI
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
ERIKO
Viatge en família amb nens petits
2 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ERIKO
10/10, Excel·lent
SHINTA
3 d’abr. de 2022
SHINTA
Estada de 5 nits (març 2022)
8/10, Bo
Petr
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fair
Petr
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Dwi
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Dwi
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Cornelis
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima plek
Cornelis
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Rahamat
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rahamat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
CHEAH
Viatge de negocis
20 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHEAH
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Rahamat
2 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rahamat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Lawrence
19 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Zuri Express Probably the Best for the Price
Lawrence
Estada de 9 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
ABDULRAZZAQ MOHAMMAD
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
لاباس به يوم اويومين
ABDULRAZZAQ MOHAMMAD
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Mohd Rahman Bin, Singapore
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice n clean good for family stay.
Mohd Rahman Bin
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Mohd Fazril Hisham
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
rooms not sound proof
Mohd Fazril Hisham
Estada de 3 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Arjuna, Malaysia
27 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
They charged for extra pillow
Arjuna
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Lika Juwita
5 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lika Juwita
10/10, Excel·lent
Captain Michael, Australia.
20 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Five Star Service.
Captain Michael
Estada d’1 nit (gen. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets