Red Planet Bekasi
Hotel a Bekasi amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Planet Bekasi





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
També et pot agradar

Pullman Jakarta Indonesia
Jakarta Central
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 106 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Chairil Anwar No 26-37 Kav. 28-36, Bekasi, West Java, 17113
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Collection O Tunas Plaza Residence
Collection O Tunas Plaza Residence
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
- Servei de neteja
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 55000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25000 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bekasi
Hotel Tune Bekasi
Tune Bekasi
Tune Hotel Bekasi
Red Planet Bekasi Hotel
Red Planet Bekasi
Red Planet Bekasi Hotel
Red Planet Bekasi Bekasi
Red Planet Bekasi Hotel Bekasi
Preguntes freqüents
Opinions: Red Planet Bekasi
Opinions
7,4
Bo
7,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2018)
2/10, Horrible
Putri Wahyu Kusuma
15 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Putri Wahyu Kusuma
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2017)
8/10, Bo
tan
10 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
tan
8/10, Bo
Shirley, Singapore
10 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Clean and pleasant hotel
Shirley
6/10, Acceptable
Sugiarto, Surabaya
26 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
hotel budget ok
Sugiarto
8/10, Bo
HACK SUNG
4 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
싸고 편리한 호텔
HACK SUNG
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great budget hotel!
Viatger verificat
8/10, Bo
Rinaldo
27 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rinaldo
8/10, Bo
marito, griya persada blok c 2 no 6 rt.007/013 mangun jaya tambun selatan kab.bekasi 17510
14 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
4
marito
10/10, Excel·lent
Muhammad, Jambi
1 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel kecil yang nyaman.

Muhammad
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
コスパが良い
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect for my needs
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Maulana
23 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Maulana
6/10, Acceptable
cindy, indonesia
2 de gen. de 2016
good for value
cindy
6/10, Acceptable
cindy, indonesia
22 de des. de 2015
great value
cindy
6/10, Acceptable
cindy, indonesia
20 de des. de 2015
great for value
cindy
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
Rizka
23 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rizka
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 de maig de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最悪
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
muhammad faisal lathief, jakarta
22 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great hotel
muhammad faisal lathief
8/10, Bo
Sarhan, Avignon
15 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exellent rapport qualitée/prix
Sarhan
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de març de 2015
安い!
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de març de 2015
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Bagus, Tapi...
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Panicha, Thailand
14 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació