Pullman Jakarta Central Park
Hotel de luxe a Jakarta amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pullman Jakarta Central Park





Serveis populars
El preu actual és de 91 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes al parc

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes al parc
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran, vistes al parc

Suite executiva, 1 llit de matrimoni gran, vistes al parc
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
També et pot agradar

Citadines Connect Airport Jakarta
Jakarta
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 8 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Podomoro City Jl. Let. Jend S Parman, Kav 28, Jakarta Barat, Jakarta, Jakarta, 11470
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pullman Jakarta Indonesia
Pullman Jakarta Indonesia
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 92 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 271000 IDR per adult i 135500 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 750000 IDR per vehicle (només l'anada, 1 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 75000 IDR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 561983.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pullman Hotel Jakarta Central Park
Pullman Jakarta Central Park
Pullman Jakarta Central Park Hotel
Pullman Central Park Hotel
Pullman Jakarta Central Park Hotel Jakarta
Pullman Central Park
Preguntes freqüents
Opinions: Pullman Jakarta Central Park
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Ricky
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricky
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Osamu
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Osamu
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Christopher
6 de juny de 2025
Christopher
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Arlyn
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arlyn
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sin Ching
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sin Ching
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
D
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
D
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Edmund
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edmund
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
kaare
1 de maig de 2025
kaare
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bradley
21 d’abr. de 2025
Bradley
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yiyun
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location
Yiyun
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaepil
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaepil
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Jesper
17 d’abr. de 2025
Jesper
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nursalim
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Nursalim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Galvin
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Galvin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Selena
Viatge en parella
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Selena
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
RYUN DANG
2 d’abr. de 2025
RYUN DANG
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Michael
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Kazuo
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kazuo
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lewis
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lewis
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
RD
Viatge en grup
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RD
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Piti
3 de març de 2025
Piti
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
TSUNLIN
1 de març de 2025
TSUNLIN
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Amanda
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 3 nits (febr. 2025)