Hotel Feodora Grogol
Hotel a Jakarta amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Feodora Grogol





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hilton Garden Inn Jakarta Taman Palem
Jakarta
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 263 opinions
Preu actual: 58 €
taxes i impostos inclosos
23 de des. - 24 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Dr Susilo Raya No.113 C8, Grogol, Grogol Petamburan, Jakarta, Jakarta, 11450
Sobre aquest allotjament
Hotel Feodora Grogol
Allotjaments similars

Posto Dormire Hotel Jakarta
Posto Dormire Hotel Jakarta
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 19 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 200000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
FEODORA HOTEL GROGOL JAKARTA
FEODORA HOTEL
FEODORA GROGOL JAKARTA
FEODORA
OYO 110 Feodora Hotel
OYO 110 Feodora Jakarta
OYO 110 Feodora
Hotel Feodora Grogol Hotel
Hotel Feodora Grogol Jakarta
OYO 110 Feodora Hotel Jakarta
Hotel Feodora Grogol Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Feodora Grogol
Opinions
7,8
Bo
7,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Jon, Singapore
Viatge en grup
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jon
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Low prices
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
A, Japan
3 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A
Estada de 3 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Minoru
14 de set. de 2016
Minoru
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
not happy
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotelnya lumayan bagus
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Hamidah, Singapore
15 de març de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cosy and good wifi
Hamidah
8/10, Bo
Pengembara, Bangi, Malaysia
8 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aircondition
Pengembara
8/10, Bo
LINH, 山梨
30 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

















