Harper MT Haryono by ASTON

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Jakarta amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Harper MT Haryono by ASTON

Esmorzar diari d'estil bufet (168000 IDR per persona)
Interior de l'entrada
Piscina a l'aire lliure
Vista aèria
Habitació doble júnior, 1 llit de matrimoni | Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Spa
  • Bar
  • Piscina
  • Servei d’habitacions
  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions

Habitació superior, 1 llit doble

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
  • 31 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
  • 37 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble júnior, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 46 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Banyera profunda
  • 64 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Deluxe Room

  • Capacitat per a 2

Superior Room

  • Capacitat per a 2

Junior Suite

  • Capacitat per a 2

Deluxe twin Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe queen Room

  • Capacitat per a 2

Suite

  • Capacitat per a 2

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl.MT Haryono Kav.6-7, (Jl. Biru Laut X), Jakarta, Jakarta, 13340

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Kota Kasablanka - 5 minuts en cotxe - 4.6 km
  • Centre Comercial Kuningan City - 6 minuts en cotxe - 6.3 km
  • Taman Mini Indonesia Indah - 7 minuts en cotxe - 8.0 km
  • Plaça Blok M - 9 minuts en cotxe - 9.2 km
  • Grand Indonesia - 9 minuts en cotxe - 11.3 km

Com moure’s per la zona

  • Cawang Station: 3 min a peu
  • Ciliwung Station: 13 min a peu
  • Aeroport Internacional de Jakarta-Halim Perdanakusuma (HLP): a 5 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Canting Restaurant - ‬3 minuts a peu
  • ‪Sate Taichan Bang Jay! - ‬3 minuts a peu
  • ‪Food Court Cawang Baru - ‬4 minuts a peu
  • ‪Pisang Cokelat Crunchy - ‬3 minuts a peu
  • ‪Warung O'nals - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Harper MT Haryono by ASTON

Hotel de 4 estrelles a prop de Taman Mini Indonesia Indah
Has pensat a allotjar-te a Harper MT Haryono by ASTON? Aprofita que ofereix una terrassa, serveis de tintoreria o bugaderia i un bar. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. El restaurant bistrot cuina indonèsia de les instal·lacions, Rustik Bistro & Bar, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un centre de negocis a la teva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de consergeria i premsa gratuïta al vestíbul
  • Sales de reunions, sala de banquets i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 131 habitacions ofereixen detalls com ara aire condicionat i sales d'estar independents. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Capçals de dutxa tipus cascada, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LCD amb canals per satèl·lit
  • Sales d'estar independents, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:00 a 10:00: 168.000 IDR per adult i 84.000 IDR per nen
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Rustik Bistro & Bar

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Terrassa

Spa

  • Massatge
  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor

Més serveis

  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per cable i per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 168000 IDR per adult i 84000 IDR per nen (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Harper MT Haryono Hotel Jakarta
Harper MT Haryono Hotel
Harper MT Haryono Jakarta
Harper MT Haryono
Harper MT Haryono by ASTON Hotel
Harper MT Haryono by ASTON Jakarta
Harper MT Haryono by ASTON Hotel Jakarta

Preguntes freqüents

Harper MT Haryono by ASTON té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Harper MT Haryono by ASTON accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Harper MT Haryono by ASTON?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Harper MT Haryono by ASTON?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Harper MT Haryono by ASTON?

Registre de sortida: migdia.

Opinions

Opinions: Harper MT Haryono by ASTON

7,4

Bo

7,8

Neteja

6,6

Ubicació

7,6

Personal i servei

7,0

Respecte al medi ambient

7,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 16 de 77 opinions
Puntuació 8: Bo. 35 de 77 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 13 de 77 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 77 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 77 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Sea Ho, Mississauga

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Ameera Fatin

Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Cédric

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Fida

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

WOOSEOK

Estada de 2 nits (abr. 2024)

6/10, Acceptable

Yoshinobu

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
通りから住宅街に入った場所で少し分かりにくいかも。スタッフは優しい
Estada d’1 nit (nov. 2023)

8/10, Bo

TAKAYUKI

Estada d’1 nit (gen. 2023)

10/10, Excel·lent

Masahiro

Estada d’1 nit (oct. 2022)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice Hotel

The room is big and cozy. The staffs are very kind and helpful.
Estada d’1 nit (oct. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)

6/10, Acceptable

Dessy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (febr. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Good hotel for the area

Good polite check in experience. If you're vegetarian however and require room service you'll have to order via Grab Food as there were only 4 or 5 options in total and all had chicken or beef. The restaurant was more accommodating at dinner time however once I ordered direct from them. I was only the for one night to didn't visit the pool. There was no water in the room, but there were jugs to be filled form the water dispensers dotted around outside the rooms, so this was a nice touch to reduce waste. Not much happening around the hotel itself. Breakfast selection was mostly Asian with a few international options, but there was a large selection of what they did have. Staff are friendly. Given a choice, I would choose somewhere more central, but this was my error in not looking at the map properly when making the booking!
Estada d’1 nit (des. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Staff very friendly. Boring breakfast. Cleanliness excellent.
Estada de 3 nits (des. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Prompt response. Poor building maintenance. Great staff. Great food. Thanks
Estada de 3 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

Shinta

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Liber

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Sumbang saran

Estada d’1 nit (juny 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nothing good about it, door was not opening however reported 3 times, not very clean
Estada de 4 nits (juny 2019)

8/10, Bo

Haziq

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was clean, staff were very nice and helpful, breakfast was wonderful. Only downside was the location of the hotel.
Estada de 3 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Facilities and staff ok. Location poor. Difficult to move around.
Estada de 5 nits (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

MOHAMAD

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Not applicable Not applicable Not applicable Not applicable
Estada de 5 nits (gen. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (gen. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quick check-in and response time Convenient location
Estada d’1 nit (des. 2018)