Galeria de fotos de l’allotjament Harper MT Haryono by ASTON





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble júnior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Junior Suite

Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe twin Room

Deluxe twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe queen Room

Deluxe queen Room
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
També et pot agradar

Ascott Menteng Jakarta
Jakarta Central
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Cuina
- Aparcament inclòs
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl.MT Haryono Kav.6-7, (Jl. Biru Laut X), Jakarta, Jakarta, 13340
Sobre aquest allotjament
Harper MT Haryono by ASTON
Allotjaments similars

Vasaka Hotel Jakarta managed by DAFAM
Vasaka Hotel Jakarta managed by DAFAM
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 18 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 168000 IDR per adult i 84000 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Harper MT Haryono Hotel Jakarta
Harper MT Haryono Hotel
Harper MT Haryono Jakarta
Harper MT Haryono
Harper MT Haryono by ASTON Hotel
Harper MT Haryono by ASTON Jakarta
Harper MT Haryono by ASTON Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Harper MT Haryono by ASTON
7,4
Bo
7,8
Neteja
6,6
Ubicació
7,6
Personal i servei
7,0
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Ameera Fatin
3 de jul. de 2025
Ameera Fatin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Cédric
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cédric
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fida
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fida
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
WOOSEOK
2 de maig de 2024
WOOSEOK
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Yoshinobu
Viatge de negocis
14 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yoshinobu
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
TAKAYUKI
1 de febr. de 2023
TAKAYUKI
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Masahiro
9 d’oct. de 2022
Masahiro
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Dessy
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dessy
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good hotel for the area
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Shinta
Viatge en família
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shinta
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Liber
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sumbang saran
Liber
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
29 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Haziq
Viatge de negocis, Viatge en grup
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haziq
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
MOHAMAD
Viatge de negocis, Viatge en grup
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MOHAMAD
Estada de 5 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)