Happy Inn Melawai
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Plaça Blok M
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Happy Inn Melawai





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 23 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
També et pot agradar

The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place
Districte Central de Negocis de Sudirman
- Piscina
- Spa
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 114 opinions
Preu actual: 169 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Melawai Raya No 189B. Blok M., Kebayoran Baru, Jakarta, 10340
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Dharmein
Hotel Dharmein
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 17 opinions
Preu actual: 28 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Happy Inn Melawai DKI Jakarta
Happy Melawai Jakarta
Happy Inn Melawai Hotel
Happy Inn Melawai Jakarta
Happy Inn Melawai Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Happy Inn Melawai
Opinions
7,8
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Susumu
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susumu
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
nobukata, kanazawa city kuroda1
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nobukata
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Akimi, Senayan, Keb.Baru,Jakarta
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akimi
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Agnes, Badung
Viatge en família
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Agnes
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
nobukata
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nobukata
Estada de 8 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
TADASHI
9 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
TADASHI
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Harada
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Harada
Estada de 5 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
nobukata
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
nobukata
Estada de 10 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
NOBUYUKI
4 de març de 2024
NOBUYUKI
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
nobukata
11 de des. de 2023
nobukata
Estada de 13 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
??
12 d’oct. de 2023
??
Estada de 9 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
nobukata
6 de març de 2023
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nobukata
Estada de 2 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
nobukata
28 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
nobukata
Estada de 7 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Masatoshi
26 de set. de 2022
Masatoshi
Estada de 11 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Kideug
Viatge de negocis
27 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kideug
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
KEN
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEN
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Keiko
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keiko
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 7 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
alfa
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
alfa
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
SACHIO
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
食事も買物も不自由なしです。
SACHIO
Estada de 3 nits (nov. 2018)