BW Kemayoran Hotel & Convention Powered by Archipelago
Hotel per a famílies amb spa complet i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament BW Kemayoran Hotel & Convention Powered by Archipelago





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble exclusiva

Habitació doble exclusiva
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand (Deluxe King)

Habitació Grand (Deluxe King)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Grand (Deluxe)

Habitació amb dos llits individuals Grand (Deluxe)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (King)

Habitació superior (King)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

DoubleTree by Hilton Jakarta Bintaro Jaya
Pondok Aren
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 28 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Benyamin Suaeb Blok A5 Kemayoran, Jakarta, Jakarta, 10630
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Jakarta Kota
Mercure Jakarta Kota
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 364 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
3 de jul. - 4 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150000 IDR per adult i 75000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450000 IDR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 300000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Preguntes freqüents
Opinions: BW Kemayoran Hotel & Convention Powered by Archipelago
Opinions
7,0
Bo
7,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
5,2/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Maryam, Nijmegen
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maryam
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JUNKI
Viatge de negocis
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNKI
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Sébastien
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A fuir !
Sébastien
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Varun
27 de set. de 2024
Varun
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
yasuhiro
11 de set. de 2024
yasuhiro
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
WON HO
Viatge de negocis
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WON HO
Estada de 3 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Youngsoo
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Youngsoo
Estada de 3 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
Saeed
Viatge de negocis
18 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saeed
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
UNI DAIRY
Viatge de negocis
15 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
UNI DAIRY
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Puteri
21 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Puteri
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
JIHUN
Viatge de negocis
9 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JIHUN
Estada de 4 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Gobind
6 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gobind
Estada de 5 nits (abr. 2023)
2/10, Horrible
Ali
Viatge en família
27 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali
Estada d’1 nit (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Toshihiro
26 de març de 2021
Toshihiro
Estada de 6 nits (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
24 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place

Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Yong Hi
Viatge de negocis
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
가격 만큼의 서비스
Yong Hi
Estada de 2 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
CHI CHANG
30 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
差勁
CHI CHANG
Estada d’1 nit (set. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
8 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
8 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Syed
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Syed
Estada de 5 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Rajkumar
10 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Make the room clean
Rajkumar
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Azlan
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azlan
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
저렴한 호텔을 찾는다면 좋지만....
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
Yuji
9 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Executive Room=SUPER DELUX?
Yuji
Estada d’1 nit (jul. 2018)