Avissa Suites
Hotel a Jakarta amb un gimnàs i serveis de spa
Galeria de fotos de l’allotjament Avissa Suites





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
8 de nov. - 9 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Cuina compartida/comuna
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Cuina compartida/comuna
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite (Includes Free Laundry 2 pcs / day)

Suite (Includes Free Laundry 2 pcs / day)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Sofà llit: individual
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Hilton Garden Inn Jakarta Taman Palem
Jakarta
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 260 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Karet Pedurenan No 19, Jakarta, Jakarta, 12940
Sobre aquest allotjament
Avissa Suites
Allotjaments similars

Ayaka Suites
Ayaka Suites
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 375 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 350000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Avissa
Avissa Suites
Avissa Suites Hotel
Avissa Suites Hotel Jakarta
Avissa Suites Jakarta
Avissa Suites Hotel
Avissa Suites Jakarta
Avissa Suites Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Avissa Suites
8,4
Molt bo
8,4
Neteja
8,0
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Lyes
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lyes
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
IRNA
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
IRNA
Estada de 13 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hitoshi
Viatge en família amb nens petits
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hitoshi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
TAMURA
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAMURA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed Faizal
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed Faizal
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Igor
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Igor
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Saba
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Saba
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Gonzalo
10 de des. de 2024
Gonzalo
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Aashay
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Aashay
Estada de 6 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Hironori
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Hironori
Estada de 5 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Nicolas
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Sebastian
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Sebastian
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
hironori
19 d’abr. de 2024
hironori
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome stay in Jakarta
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
KHOON CHUAN
Viatge de negocis
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
KHOON CHUAN
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Adam
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Adam
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Massoud
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Massoud
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
NAOHIRO
2 de març de 2024
NAOHIRO
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Krysta
Viatge de negocis
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krysta
Estada de 6 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
liyis
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good stay
liyis
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Ahmad
20 de nov. de 2023
Ahmad
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Kurokawa
7 de nov. de 2023
Kurokawa
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
dean, Bangna
8 de set. de 2023
dean
Estada de 5 nits (set. 2023)

















