Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Asyana Kemayoran Jakarta





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 19 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room

Superior Double Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
També et pot agradar

The Residences at The Ritz-Carlton Jakarta, Pacific Place
Districte Central de Negocis de Sudirman
- Piscina
- Spa
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 115 opinions
Preu actual: 169 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Asyana Kemayoran Jakarta es troba a Jakarta Central, una zona a Jakarta. És a prop d'una estació de metro i a prop de parcs temàtics. Si t'interessa la cultura local, apropa't a Taman Mini Indonesia Indah i, si prefereixes les compres, no et perdis Grand Indonesia i Centre Comercial Thamrin City. També val la pena visitar Carrer Jaksa i Allianz Ecoparc Ancol.

Jalan Bungur Besar Raya 79-81, 79-81, Jakarta, Special Capital Region of Jakarta, 10620
Què hi ha als voltants
- Pasar Baru - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Catedral de Jakarta - 15 minuts a peu - 1.3 km
- Mesquita Istiqlal - 16 minuts a peu - 1.4 km
- Expo Internacional de Jakarta - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
- Monument Nacional - 7 minuts en cotxe - 2.9 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Ayam Bakar Rel Kereta Api Garuda - 4 minuts a peu
- Pecel Lele 40 - 6 minuts a peu
- Paper Lunch Food Court MKG 3
- Mi sop medan
- Bakmi kang naryo - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100000 IDR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 49000 IDR per adult i 49000 IDR per nen (preu aproximat).
- L'allotjament cobra un càrrec per animal de companyia.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Jakarta
Ibis Jakarta Kemayoran
Ibis Kemayoran
Ibis Kemayoran Hotel
Ibis Kemayoran Hotel Jakarta
Ibis Kemayoran Jakarta
Jakarta Kemayoran
Kemayoran
Kemayoran Jakarta
Hotel Accor Kemayoran Jakarta
ibis Jakarta Kemayoran Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Asyana Kemayoran Jakarta
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
9 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2023)
4/10, Deficient
ZAINI
Viatge de negocis, Viatge en grup
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
ZAINI
Estada de 4 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Roger
7 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roger
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Patrick
Viatge de negocis
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Patrick
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Allam
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great stay, pool, breakfast, helpful staff
Allam
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good stay, good location, nice staff




Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great stay, good staf and location
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay. Not really complaining. Liked it
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
CJ
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CJ
Estada de 6 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Vy
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vy
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
sebastian
14 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
sebastian
Estada de 4 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
Brady
2 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Terrible go elsewhere
Brady
Estada de 5 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Carlos
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Faiz
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good to stay almost like 5star hotel
Faiz
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
2/10, Horrible
Mohamad
5 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamad
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Tze Chiang
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tze Chiang
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Veronique
16 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veronique
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Veronique
14 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veronique
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 8 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
MITSUHIRO
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とても使いやすいコスパのいいホテル。
MITSUHIRO
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
mark, bali
17 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mark
Estada de 2 nits (nov. 2018)