D'primahotel Tangerang
Hotel a Tangerang amb un gimnàs i un centre de negocis obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament D'primahotel Tangerang





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 29 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva (King )

Habitació executiva (King )
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Minibar
Per cable
Executive King Room Non Smoking
Deluxe King Room
També et pot agradar

Sheraton Jakarta Soekarno Hatta Airport
Tangerang
- Piscina
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 207 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Benteng Betawi No. 88, Tangerang, Banten, 15148
Sobre aquest allotjament
D'primahotel Tangerang
Allotjaments similars

FM7 Resort Hotel Jakarta
FM7 Resort Hotel Jakarta
- Piscina
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 181500 IDR per adult i 90750 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 350000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Allium Tangerang Hotel
Allium Hotel
Allium Tangerang
Allium Tangerang Hotel
D'primahotel Tangerang Hotel
D'primahotel Tangerang Tangerang
D'primahotel Tangerang Hotel Tangerang
Preguntes freqüents
Opinions: D'primahotel Tangerang
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
8 de des. de 2024
Peter
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Matthew
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 3 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Grace
Viatge de negocis, Viatge en grup
28 de jul. de 2024
Grace
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
THELAGA VANI, KLUANG
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
THELAGA VANI
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Sahani
Viatge en família
19 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Old hotel
Sahani
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Shella
Viatge en família
1 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shella
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Toshiyuki
Viatge en parella
27 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshiyuki
Estada de 4 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Musa
5 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Musa
6/10, Acceptable
Gregory
Viatge de negocis
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Gregory
Estada de 2 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Joseph
Viatge de negocis
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 3 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
HSINHUI
Viatge de negocis
17 de nov. de 2019
HSINHUI
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
K. Joe
Viatge de negocis
15 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
K. Joe
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Kh
Viatge de negocis
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kh
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Shun-Ping
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shun-Ping
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Laura
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Roziani
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roziani
Estada de 2 nits (febr. 2019)

















