AI HOTEL JAKARTA THAMRIN
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Grand Indonesia
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AI HOTEL JAKARTA THAMRIN





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Citadines Connect Airport Jakarta
Jakarta
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 8 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Jl. Tanjung Karang, Jakarta, Daerah Khusus Ibukota Jakarta, 10230
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

All Seasons Jakarta Thamrin
All Seasons Jakarta Thamrin
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 453 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350000 IDR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
AI HOTEL JAKARTA THAMRIN Hotel
AI HOTEL JAKARTA THAMRIN Jakarta
AI HOTEL JAKARTA THAMRIN Hotel Jakarta
Preguntes freqüents
Opinions: AI HOTEL JAKARTA THAMRIN
Opinions
8,2
Molt bo
7,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de juny de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wei Lim, SINGAPORE
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wei Lim
Estada de 6 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Yasmin
Viatge en parella
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasmin
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Nadir, Lokeren
Viatge en parella
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Nadir
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Yo
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Yo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
morten
6 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
morten
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
BATO-SHULUN
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
BATO-SHULUN
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Taichi
25 de nov. de 2024
Taichi
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
TOMOHIRO
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TOMOHIRO
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
SHIGERU
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIGERU
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Daisuke, Chuoku
Viatge de negocis
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Daisuke
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Tia Claudia
20 de jul. de 2024
Tia Claudia
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Haruki
14 de jul. de 2024
Haruki
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
William
Viatge de negocis
26 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Satoshi
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satoshi
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2024
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
SATORU
28 de febr. de 2024
SATORU
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
??
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
YOSHIHIKO
22 d’oct. de 2023
YOSHIHIKO
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
FAIZAH
Viatge en família
2 d’oct. de 2023
FAIZAH
Estada de 2 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
SHO
29 de jul. de 2023
SHO
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
CHUAN-CHIH GEORGE, Singapore
Viatge de negocis
9 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHUAN-CHIH GEORGE
Estada de 2 nits (maig 2023)
4/10, Deficient
Esnu
Viatge de negocis
8 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esnu
Estada d’1 nit (març 2023)