Hotel Royal Haveli
Hotel de luxe amb servei de trasllat gratuït al parc temàtic i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal Haveli





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 14 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 1 llit doble

Suite Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Taula de menjador
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Taula de menjador
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Taula de menjador
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Near Airforce Cricle, Dhibba Para, Jaisalmer, Rajasthan, 345001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Lal Garh Fort And Palace
Hotel Lal Garh Fort And Palace
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 156 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: entre 50 i 350 INR per adult, i entre 50 i 250 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Paytm, PhonePe i Amazon Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 08ANQPK6900N1ZE
Informació addicional
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Royal Haveli Jaisalmer
Hotel Royal Haveli
Royal Haveli Jaisalmer
Royal Haveli
Hotel Royal Haveli Hotel
Hotel Royal Haveli Jaisalmer
Hotel Royal Haveli Hotel Jaisalmer
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Royal Haveli
Opinions
9,0
Fantàstic
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
jinyoo
30 de gen. de 2025
jinyoo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Amber
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amber
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Oleg
18 de nov. de 2024
Oleg
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Cristina
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnífico haveli
Cristina
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Avisekh
Viatge en família amb nens petits
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Avisekh
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Ashwani
23 de febr. de 2022
Ashwani
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Preeti
Viatge en grup, Viatge en família
6 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing
Preeti
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Dharmender
Viatge en grup, Viatge en família
6 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Dharmender
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Manpreet
25 de juny de 2021
Manpreet
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Ajay Singh
10 de març de 2020
Ajay Singh
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Michelle
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Mr G Wilson
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in jaisalmer!
Mr G Wilson
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Phuong
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
Phuong
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leuk hotel
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Nice little boutique hotel but in a bad area
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay at this hotel..
Viatger verificat
6/10, Acceptable
laurent
27 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
limite
laurent
8/10, Bo
Alex, Bamberg
6 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hübsches Hotel
Alex
10/10, Excel·lent
weiche, Taiwan
7 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
weiche
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació