Hotel Pleasant Haveli
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Fort Jaisalmer
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pleasant Haveli





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 24 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, 3 llits individuals

Habitació triple Deluxe, 3 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació individual estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Chainpura Street, Gandhi Chowk, Jaisalmer, Rajasthan, 345001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Lal Garh Fort And Palace
Hotel Lal Garh Fort And Palace
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 156 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: entre 80 i 350 INR per adult, i entre 80 i 350 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 750 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Samsung Pay, PhonePe i Amazon Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: SH/1724/2008
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pleasant Haveli Jaisalmer
Hotel Pleasant Haveli
Pleasant Haveli Jaisalmer
Pleasant Haveli
Pleasant Haveli Hotel
Hotel Pleasant Haveli Hotel
Hotel Pleasant Haveli Jaisalmer
Hotel Pleasant Haveli Hotel Jaisalmer
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pleasant Haveli
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus
Viatge en grup
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesus
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alejandra
Viatge en grup
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandra
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sayuri
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sayuri
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Kelly
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Needs some repair
Kelly
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
21 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (abr. 2023)
2/10, Horrible
Yashjeet
Viatge en parella
23 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Yashjeet
10/10, Excel·lent
maninderpal s
Viatge en família
17 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
maninderpal s
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Anisha
Viatge en parella
15 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anisha
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Minu
1 de febr. de 2023
Minu
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour a Pleasant Haveli
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Siddhartha
Viatge en família
12 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Siddhartha
Estada d’1 nit (abr. 2022)
2/10, Horrible
Sanjay
Viatge en família
31 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sanjay
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Sunil
25 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sunil
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Drew, Perry, Ohio, us
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Drew
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
MORONI
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MORONI
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
KimnSaket, Kingston Ontario
Viatge en parella
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KimnSaket
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Jordan
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 star service and accomodation
Jordan
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
20 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)