Amfitrió particular
The LIV Hotel Jaipur - A City Center Boutique Hotel & Experiential Hub
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Carretera M.I.
Galeria de fotos de l’allotjament The LIV Hotel Jaipur - A City Center Boutique Hotel & Experiential Hub





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 98 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Estudi de luxe

Estudi de luxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Divan llit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

C 54 A Sarojini Marg C-scheme,, Jaipur, Rajasthan, 302001
Sobre aquest allotjament
The LIV Hotel Jaipur - A City Center Boutique Hotel & Experiential Hub
Allotjaments similars

Fairfield by Marriott Jaipur
Fairfield by Marriott Jaipur
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 128 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 750 INR per adult i 500 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 600 INR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 2500.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys
L’allotjament també es coneix com a
The LIV Hotel Jaipur
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The LIV Hotel Jaipur - A City Center Boutique Hotel & Experiential Hub
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
9,4
Comoditats
9,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
James, Portland
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan
Viatge de negocis
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryan
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura Joy
Viatge en grup
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura Joy
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en parella, Viatge en grup
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Le, glen iris
Viatge en família
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Le
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 3 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesárea
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesárea
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jacobo
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacobo
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aya
13 d’abr. de 2025
Aya
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
Viatge en parella
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Sukhraj
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very stylish, good sized rooms & clean
Sukhraj
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Thea
Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thea
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nadia
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadia
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shadi
Viatge en família amb nens petits
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shadi
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Lilian
Viatge en grup, Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Lilian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
narinderpal
28 de febr. de 2025
narinderpal
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jagdhir
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jagdhir
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ashwani
Viatge en parella
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashwani
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Manisha
Viatge en parella
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manisha
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amany
Viatge en parella
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amany
10/10, Excel·lent
Adriana
Viatge en parella
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Martin
Viatge en parella
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei








