Shakun Hotels & Resorts Jaipur

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Shakun Hotels & Resorts Jaipur

Piscina a la terrassa superior
Lounge executiu
Recepció
Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe | Vista des de l'habitació
Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe | Roba de llit d'alta qualitat, minibar i caixa forta a l'habitació

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Habitació

El més destacat

Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble o amb dos llits individuals Club

El més destacat

Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
  • 278 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
  • 278 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
D-28, Subhash Marg, C-Scheme, Jaipur, Rajasthan, 302021

Què hi ha als voltants

  • Carretera M.I. - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Carretera d'Ajmer - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Palau de la Ciutat - 4 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Hawa Mahal - 4 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Johri Bazaar - 4 minuts en cotxe - 3.2 km

Com moure’s per la zona

  • Vivek Vihar Station: 6 min en cotxe
  • Sindhi Camp Metro Station: 7 min en cotxe
  • Aeroport de Jaipur-Sanganer (JAI): a 28 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Anokhi Cafe - ‬7 minuts a peu
  • ‪Olive Multicuisine Restaurant and Banquets - ‬4 minuts a peu
  • ‪Thali N More - ‬3 minuts a peu
  • ‪Henrys The Pub - ‬6 minuts a peu
  • ‪Molly Moo - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Shakun Hotels & Resorts Jaipur

Hotel de luxe a prop de Hawa Mahal
Has pensat a allotjar-te a Shakun Hotels & Resorts Jaipur? Aprofita que ofereix una terrassa superior, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria. El cafeteria de les instal·lacions, Tamarind, ofereix cuina vegetariana. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un bar i un gimnàs a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Piscina a la terrassa superior
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, sales de reunions i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Totes 76 habitacions tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat, així com altres avantatges, per exemple, sales d'estar independents i barnussos.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
  • Sales d'estar independents, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 550 INR per persona
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Pantheon
  • Tamarind

Activitats

  • Centre de benestar
  • Piscina a la terrassa superior

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sales de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Sala d'estar independent

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1500.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 2500 INR per adult.
  • Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 1250 INR per nen (7-12 anys)
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 5000 INR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2500 INR per nen (7-12 anys)

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 550.00 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1800.00 INR per vehicle l'anada i la tornada.
  • Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property offers vegetarian meals only.

L’allotjament també es coneix com a

Shakun Hotels Resorts Jaipur Hotel
Shakun Hotels Resorts Hotel
Shakun Hotels Resorts Jaipur
Shakun Hotels Resorts
Shakun Hotels & Resorts Jaipur Hotel
Shakun Hotels & Resorts Jaipur Jaipur
Shakun Hotels & Resorts Jaipur Hotel Jaipur

Preguntes freqüents

Shakun Hotels & Resorts Jaipur accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Shakun Hotels & Resorts Jaipur?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Shakun Hotels & Resorts Jaipur?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Shakun Hotels & Resorts Jaipur?

Registre de sortida: migdia.

Shakun Hotels & Resorts Jaipur ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 1800.00 INR per vehicle.

On es troba Shakun Hotels & Resorts Jaipur?

Aquest hotel de luxe es troba a C-Scheme i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Carretera M.I. i Carretera d'Ajmer. Carretera de Sansar Chandra i Auditori Birla també són a menys de 15 min. Jaipur Metro Station és a 26 min a peu i Sindhi Camp Metro Station, a 29 min.

Opinions: Shakun Hotels & Resorts Jaipur

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 6 de 22 opinions
Puntuació 8: Bo. 8 de 22 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 22 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 22 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 22 opinions

8,0/10

Neteja

7,0/10

Personal i servei

8,8/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10

Clean hôtel, staff is super friendly, the inly think is the restaurant that i would put more offer for foreigners for the breakfast that it is a bit expensive for what it is. Beside that i recommend that hotel 👍
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10

Modern hotel, shame no English channels on TV. Close enough to various tourist sites, not walkable but via a relatively short taxi ride in a crazy busy city.
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10

Estada de 2 nits (març 2024)

8/10

On the back pf pandemic the hotel provided clean and hygienic living conditions. Although it felt that the hotel was not fully operational, there was no let up in the service and effciency
Estada d’1 nit (febr. 2021)

6/10

Estada d’1 nit (nov. 2019)

4/10

It is just a pitty for a well designed hotel and rooms, seeing a weak management. Lifts were not cleaned, towels were dirty, bed sheets not so cleaned . Snd up to 1.30 the base of the music from function room was shaking the rooms . We did complaint from 11 pm but didn’t work.
Estada de 2 nits (oct. 2019)

8/10

Estada d’1 nit (juny 2019)

8/10

Estada de 2 nits (febr. 2019)

2/10

Do NOT stay here. Expedia has nothing to tell you it is all vegetarian so you cannot even get eggs for breakfast!!!! Their Indian veg food is not even warm and very bland awful you can get much nicer anywhere else. If you want burnt toast or horrible unhealthy donuts or dry croissants or pancakes from a box mixture with no eggs and pay more than $10 for it go ahead you will be disappointed I guarantee it. We spoke to the manager HE BLAMED US. Typical of their attitude they don’t understand service as we in the west do. They are very arrogant here not a good atmosphere at all. Every night VERY loud Indian music and voices from their ballrooms on the 2nd floor. Walls are paper thin so can hear everything in nearby rooms and open area on 4th floor. There is a horrible strong scent in the open area on the 4th floor chocking feeling it is so bad so anyone with allergies beware. The rom and bathroom OK BUT cannot turn on bathroom light without the room light master switch really bad design!!! The carpets in the hallway have horrible stains on them even though this is supposed to be a new hotel. They make money from Indian people who have wedding and other celebrations here. They have no interest in foreign tourism. Would NEVER stay again and would tell others to avoid it at all costs. Lots of other better options.
Estada de 2 nits (febr. 2019)

6/10

First off all this place have not shown up professional service for me. I have seen lot of good reviews so I trust them and I booked for 5 days in Jaipur. I have been despondent off the service in the launch area, the first thing they want to know if I can drink alcohol so than it will be easy to manipulate me for more money from my packet. I have asked some help and quidens regarding with food if is spicy or not what are alternative to eat and rarely you find outside somebody to quidens.the room have not been isolated 100% and you hear all the noise from inside. Specially if you walk all day to visit the important place in town and you need silent hours to rinchargi your battery. You can the Internet connection have not been good as well after several minutes it stops and you have to wait until your connection is back.
Estada de 5 nits (gen. 2019)

2/10

I hate writing negative reviews but my stay at Shakun was genuinely one of the worst stays in Jaipur. From the get go as soon as we got to the hotel, we were greeted by the rudest front desk manager ever! When I booked through Expedia I mistakenly selected stay for one person, when I got to the hote, I was told that they charge more for the second person, I found this strange because the second person is my husband and how does it even changes the use of the property. I told him that I think this fees is ridiculous and I have never ever had this kind of issue with any other hotel, to which he said that “ why didn’t you book another hotel, if you book with us we charge for the second guest”. Reluctantly we paid for the second guest. Then we were forced to pay for some Christmas gala dinner which we had no plans of going to and we’re forced to pay 2000rs/ head. After all the extortion was done, we proceeded to check in. First day was okay because we didn’t use the facilities. The second day till the day we checked out, the flush broke every single day, they will come in and blame it on us that we don’t know how to use that particular flush properly, which again is a ridiculous thing, it’s not a computer programming language that I need to learn in advance. I needed an iron box and asked for one, when the person delivered it to me he said that the iron box should be in the bathroom, I told him that I didn’t see it there, which again was rude and untrue
Estada de 4 nits (des. 2018)

2/10

Peut mieux faire. Hôtel d’apparence décente mais l’attention du personnel est très bas de gamme (hors restaurant, dont la qualité qualité est basse mais le personnel charmant). Très bruyant autant venant de l’extérieur que de l’intérieur (espace commun au milieu des chambres donc invités bruyant et musique diffusée en continue audible depuis les chambres) Chambres correctes mais serviettes très vieilles et usées voir tachées, linge de lit similaire. WIFI se déconnecte constamment et donc d’utilisation très lente et difficile. Obligation de participer à certaines soirées payantes, le personnel vous appel tous les jours (y compris la nuit - 22:30) jusqu’au paiement des frais déjà engagés (ex: repas) alors que n’importe quel hôtel vous ferait payer à l’an fin du séjour. En conclusion passez votre chemin, nous avons eu une très belle expérience dans d’autres hôtels.
Estada d’1 nit (des. 2018)

8/10

Good condition, good staff, Good condition, good staff, Good condition, good staff,
Estada de 2 nits (oct. 2018)

8/10

Hotel con habitaciones muy amplias y limpio ,
Estada de 2 nits (nov. 2018)

6/10

Pretty standard rooms & hotel but the Dosa cooked at the live station for breakfast is amazing!!!
Estada de 3 nits (nov. 2018)

8/10

Kleineres Hotel mit ansprechendem Designkonzept Sehr zentrale Lage und freundliches Personal.... Organisiert allerdings keine Airporttransporte, keine Antwort auf meine Anfragen per Mail Serviceleistungen sind eher bescheiden und beim Essen sollte man keine großen Ansprüche stellen.
Estada de 2 nits (nov. 2018)

6/10

Estada de 3 nits (nov. 2018)

8/10

Hotel en la parte nueva de la ciudad, con habitaciones cómodas. El principal problema es que el hotel acoge celebraciones de bodas en las plantas 2 y 3 y la música se oye en todo el edificio.
Estada de 2 nits (nov. 2018)

10/10

Très très bien.
Estada de 2 nits (oct. 2018)

10/10

5 star experience in 3 star prices Excellent maintenance at the hotel.
Estada d’1 nit (set. 2018)

10/10

Nice and confortable rooms Quiet area i book it for the pool also.. needed after a touristic day
Estada d’1 nit (abr. 2018)

10/10

Great experiencgood staff clean rooms bathrooms Elevators good Close.to good restaurants
Estada de 2 nits (març 2018)